• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

en kod på elleos som funkar på rea??? jag läste på kund omdömme att någon hade köpt en vara på 1/" rea priset eller 40% på rea. de brukar ha säkert kod som funkar på rea!!

• star67
    pp08 skrev 2011-04-06 12:51:08 följande:
    Är du kund hos ellos? Om man loggar in kan du se de olika kampagnerna/erbjudanden någonstans högst upp i menyn och välja kod. Du behöver då inte spara på alla utskick som de gör. De finns kvar tills du har uttnytjat de, eller tiden gått ut.
    ja jag är kund men aldrig fått något erbjudande som gäller rea varor.
    .
  • star67
    finelinan skrev 2011-04-06 13:24:33 följande:
    Det var de du själv länkade till i ett tidigare inlägg, muddjeansen.

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=113...
    jaha dem, jag tänkte på de som var på inlägg xgirl83. jag de är fina jag såg de igår på butik. nu jag har börjat o köpa lite på kille avdelnning så vet inte så mycket om det där. men förtfarande på baby 86 passar till min son några plagg.
  • star67
    pp08 skrev 2011-04-06 13:23:12 följande:
    kan det här vara något för dig?

40% på valfri* vara + fri exp.avgift*

nej tyvärr jag vill ha på rea readan sänka varor på utletfynd , såna som är på ordpris har fått massor av.
  • star67
    pp08 skrev 2011-04-06 14:38:24 följande:
    Enligt hemsidan 25% på babykläder. Vet dock inte om det bara är på webben eller också i butiken.
    det är på butik också men bara på baby.
  • star67
    winters skrev 2011-04-06 13:59:25 följande:
    Det är de mörka haremsjeansen från i höstas, har du tur hittar du de på nåt reaställ, det gjorde jag förra veckan i en större storlek att spara undan.
    nej jag tror inte jag hittar något byxor på pojke på rea har redan kollat alla butiker. men hittade en jeans som jag tyckte var supersött på flick men tyvärr stl 86 , om den var i 92 98 eller 104 jag hade tagit de utan tveka. de lite mörkblå med stras. men nu jag funderade på att jag kunde ha köpt den o bytte på en butik kanske de är inte på rea overallt??  även att det inte går att göra så men det var värt att prova.
  • star67

ni tror inte att kommer lindex o kappahl att ha halva rea priset snart??

• star67
    winters skrev 2011-04-06 19:22:43 följande:
    det brukar de ju ha, men inte innan 10:e iaf för det var så länge kappahl-smset gällde
    vilken sms?? vad hade de för erbjudande??
  • star67
    winters skrev 2011-04-07 09:50:34 följande:
    20 % på reapriset, började gälla i måndags
    vad är koden??
  • star67
    pp08 skrev 2011-04-07 13:10:13 följande:
    Det var ju Kappahl, inte Lindex sms som kom i måndags!. Man ska visa sms i kassan.
    aha jag har inte fått sms från kappahl eller lindex.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11