• star67
    leias skrev 2011-03-29 16:46:10 följande:
    Jag köpte en jacka från Lindex softshelljackan och tog en stor storlek och tyckte den satt bra.
    Men igår när hon skule använda den satt den inget bra. Känns för kort.

Jag har kvar följesedeln och påsen och ytterpåsen.
    Men lappen med priset har jag tyvärr inte kvar.
    Har kvar från de andra kläderna men inte just jackan.

Tror ni jag kan få byta till en större stl? Ska till Lindex på torsdag.
    jag gjorde samma på kappahl någon gång och det gick det beror på den som är på kassan har du tur så fixar den annars du får köpa en storlek störe och sätta på prislappen själv.
  • star67
    Tullemi skrev 2011-03-29 17:21:36 följande:
    Usch ja. Vi är i samma situation med sonens softshell fast vi har hunnit använda den så att lämna tillbaka den är så klart uteslutet. Men den sitter inte bra . Han har strl 80-86 och vi tog t.o.m 92, men det hjälper inte. Den är löjligt smal nertill.
    jaha jag köpte 98 till min son tänker han ha den till höst men kanske den funkar inte va?? han har 86 / 92 överdel. och tog skal jacka 98 men jag har inte fått de än, jag behåller bara en av de. får se villken blir bättre till höst annars han har en till nu.
  • star67

nu jag undrar om någon har sett denna jag menar tunikan ??
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=13528944&styleid=13528942&path=3403475;3215210;3232580;3456311;111365;1357437

är färgerna så fina som på bild?? barnen har faktiskt mycket kläder till vår sommar, jag köpte ganska mycket på halva reapriset men tänkte matchar något roligt till barnen o lite kul med nya, funderar på denna till dotter  och body till söner en 92 till stor bror o en 74 till lille bror.

är de fina eller någon har ett annan alltenativ som kanske finns på butik o inte finns på online??
  • star67
    Enensammamma skrev 2011-03-29 18:09:18 följande:
    min dotter är 94 cm och vi har strl 92.
    softshel jacka?? jag har redan beställd 104 många sa att de är små i stl.
  • star67
    leias skrev 2011-03-29 19:11:11 följande:
    Ingen som annars har lappen kvar till en jacka stl 92 softshell som kan tänka sig skicka sin om de inte tar tillbaks jackan
    bra ide Glad min är stl 104 om jag byter sonens 98 till 92 ska medela dig sen. men du måste ta samma färge som dig eftersom lindex har olicka art n på olicka färger.
  • star67
    AochJsMamma skrev 2011-03-31 20:33:53 följande:

Även jag fick hem fina turkosa FIX skaljackan, stl 98 satt som en smäck (var rädd att den skulle vara för stor men den var super). BAMSE galonsetet till leriga dagis dagar var dock ENORMT . Även det 98.. men tänker behålla ändå, används så sällan o antagligen mer till hösten än i vår..

Bebis anorakerna var sååå fina, men den i jeans var det en svart fläck på så hoppas jag hittar en 80 i butik imorgon..

Kikade lite på rean idag efter att ha varit hos bm, men hittade inget kul alls (tur det kanske ).

Hade dock INTE tackat nej till en 30% på hela köpet, var inte det väldigt länge sen sist??

är det 30% på hela köpet även på rea??
  • star67

om man reklamerar något som var på rea skulle man få tillbaka summan på ord pris eller får man bara den belopp som var på rea ?? om varan är helt ny med lappar kvar??

• star67
    star67 skrev 2011-03-31 22:27:19 följande:
    om man reklamerar något som var på rea skulle man få tillbaka summan på ord pris eller får man bara den belopp som var på rea ?? om varan är helt ny med lappar kvar??
    på kappahl
  • star67
    Mineo skrev 2011-03-31 23:06:23 följande:
    har du inte kvitto som bevisar vad du betalat för varan så får du reapriset tillbaka om den varit på rea.
    Spelar nog ingen roll om den är ny med lappar kvar för du kan ju pilla bort reaprislappen om det så skulle vara.
    oky jag bara undrar att jag sålde en tunika till någon på tradera o den blev sprukit när hon skulle prova o dent var bäst att hon reklamera själv med lappar kvar men jag köpte den på rean för 100 kr o jag frågade henne hor mycket fick hon för den o hon sa 129 kr som den var nersatt, men den var nersatt för 100 kr.Obestämd
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11