• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • star67
    Mamma och Mor skrev 2011-02-07 16:25:22 följande:
    Jag hade den marinblå som fanns förra våren och den var mycket finare irl, så jag hade nog valt den marinblå om jag köpt en till min lille pojk :)

Den här mössan tycker jag är fin till:
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=129...
    nu jag har bytat mot den marinblå, tog stl 74 den är ganska stor men jag tror den skulle funka, den är tunn och man kan vika lite i början så att han kan ha den till hösten också.. han var idag 62 cm lång.
  • Laura05
    star67 skrev 2011-02-09 10:51:20 följande:
    inga rabatter på lindex damunderkläder ej bh??
    Hoppas det kommer kuponger nästa vecka. Flört
  • Mimmi69

Har haft Fix skalkläder till min 5,5-åring, men funderar på Kaxs till våren. Någon med erfarenheter/synpunkter?

• TinaZ

Min dotter hade dem vårohöst -10 och de funkade jättebra. (hon är 4,5år nu och inte så särskild vild av sig iofs om det nu spelar roll )

Mimmi69 skrev 2011-02-09 18:06:12 följande:
    Har haft Fix skalkläder till min 5,5-åring, men funderar på Kaxs till våren. Någon med erfarenheter/synpunkter?

• liber
    Mimmi69 skrev 2011-02-09 18:06:12 följande:
    Var du inte nöjd med Fix skaljacka? Jag har tänkt köpa fixjackan men har inte testat varken den eller Kaxs tidigare.
  • finelinan
    Line80: Jag kan inte kontakta dig via inbox eller gästbok eftersom du har ett stängt konto. Jag var iallafall på KappAhl igår, men tyvärr hade de inga baggybyxor i så stor storlek kvar. =(
  • sarsparis
    lottizm skrev 2011-02-08 11:55:00 följande:
    någon som har köpt eller provat årets FIX-skaljackor? jag har en grön från förra året i stl 104, köptes på rean, provade på sonen förra veckan och ok, det funkar på längden och det går ju att dra åt i ärmarna men jag tyckte den var lite stor och stel? med vanlig tjock tröja under satt den som ett tält nästan. är årets jackor likadana tro, någon som vet?
    Vi har också förra årets, de är stoooora i storleken, jag som har en son som är lång och bred kommer kunna ha sin i strl 98 även denna våren. I vanliga fall köper vi just nu bara 110 i kläder.
  • Mimmi69
    liber skrev 2011-02-09 19:50:18 följande:
    Var du inte nöjd med Fix skaljacka? Jag har tänkt köpa fixjackan men har inte testat varken den eller Kaxs tidigare.
    Jo, jag är jättenöjd. Var mest intresserad av att prova något annat
  • liber
    Mimmi69 skrev 2011-02-09 20:15:09 följande:
    Jo, jag är jättenöjd. Var mest intresserad av att prova något annat
    skönt Jag har nämligen tittat på båda och bestämt för fix så jag vill ju inte att den ska vara dålig
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11