• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Favvo
    liber skrev 2011-02-11 14:28:44 följande:
    lilyanna skrev 2011-02-11 14:02:26 följande:
    Det står ju valfri vara så det borde den ju göra
    undrar också det? Det står ju valfri modevara...
    Ja, den gäller även barnkläder.
    Jag använde min när jag shoppade lite min lilla flicka och det var inga problem Skrattande
  • liber
    Favvo skrev 2011-02-11 18:24:48 följande:
    Ja, den gäller även barnkläder.
    Jag använde min när jag shoppade lite min lilla flicka och det var inga problem Skrattande
    Japp det var för barnkläder också, jag åkte in till stan och handlade skaljackan, lagom att betala 300 kronor
  • Mirela
    ängeln83 skrev 2011-02-11 17:34:12 följande:
    Nån här som köpt dom ljusa harem jeansen från Lindex?
    Köpte dom idag men reagerade på att det var vita prickar, typ målarfärgs stänk på, trodde det bara var på dom jag fick tag på men så var det på alla, men i shopen ser man ju inga.
    Jag reagerade också men det ska nog vara så :)) Min mamma sa: Men Mirela det är ju fläckar på de hihi
  • Line80

Lite slitna ruffigare stil med det vita stänket, dock håller jag med om att man kan misstolka det som fläckar men dom va ändå skit läckra tycker jag!!

• Mirela
    Line80 skrev 2011-02-11 20:34:41 följande:
    Lite slitna ruffigare stil med det vita stänket, dock håller jag med om att man kan misstolka det som fläckar men dom va ändå skit läckra tycker jag!!
    Visst var de...Funderar på att köpa på mig några stl hihi
  • Tvillingmamma2007
    lottizm skrev 2011-02-11 12:31:33 följande:
    min son har haft en röd i ett år så nu är jag lite trött på röd han vill ha en blå säger han men den rutiga är ju ganska blå iallafall
    Min har också haft en röd pop i ett år men men nu blire rött igen!
  • Tullemi

Vi har också köpt haremsjeansen. Jag reagerade dock på att de var små i storlek och jag menar alltså korta. Milea har alltid 98 och de brukar ofta vara för långa men denna gången hade 104 passat bättre

Milea 080217 Lucas 100202
  • star67

någon vet om kappahl har en svart herr skorta max för 200 kr?? jag köpte en för 2 veckor sen från hm men min man har inte provat den för än idag och vi har fest imorgon Förvånad, och den ser lite konsteig ut med slips Obestämd den har en lite krag synd annars jätte fin färge o tyg som är lite festig o glansig 199 kr kostade. jag såg nu denna men vet inte om den också är så?? tar alla tips men helst hm o kappahl jag har rabatt kuponger där men jag har inte så mycket tid att leta Rynkar på näsan .  http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=HERR_OVE_SKJ&shoptype=S

• ängeln83
    Tullemi skrev 2011-02-11 22:35:19 följande:
    Vi har också köpt haremsjeansen. Jag reagerade dock på att de var små i storlek och jag menar alltså korta. Milea har alltid 98 och de brukar ofta vara för långa men denna gången hade 104 passat bättre
    Ha ha, här var det tvärtom. Vi har dom mörka från i höstas i storlek 104, hade tänkt köpa 110 nu men dom var tok stora, så det blev 104 igen och dom var bredare i benen och 1 mudd längre.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • aglili
    star67 skrev 2011-02-11 22:55:00 följande:

någon vet om kappahl har en svart herr skorta max för 200 kr?? jag köpte en för 2 veckor sen från hm men min man har inte provat den för än idag och vi har fest imorgon Förvånad, och den ser lite konsteig ut med slips Obestämd den har en lite krag synd annars jätte fin färge o tyg som är lite festig o glansig 199 kr kostade. jag såg nu denna men vet inte om den också är så?? tar alla tips men helst hm o kappahl jag har rabatt kuponger där men jag har inte så mycket tid att leta Rynkar på näsan .  shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=HERR_OVE_S...

Dressman brukar ha billiga skjortor. Vet inte om de har svarta dock.....
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11