• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • liber

Fick kupong från Lindex idag, halva priset på ett par trosor! Ursäkta språket, men vad fan är det för meningslös rabattSkrikandes Betyder det att vi får vänta en månad på nästa? Så länge vet jag inte om jag vill vänta med att köpa skaljackan, risk att den tar slut!?

• Xgirl83
    liber skrev 2011-02-10 12:22:41 följande:
    Fick kupong från Lindex idag, halva priset på ett par trosor! Ursäkta språket, men vad fan är det för meningslös rabattSkrikandes Betyder det att vi får vänta en månad på nästa? Så länge vet jag inte om jag vill vänta med att köpa skaljackan, risk att den tar slut!?
    Nä, det där är väl en sån rabatt som brukar komma extra tror jag? Kommer nog kuponger om någon vecka.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • aglili

Fick mailom 20% på BH.

Håller med- urtrista rabatter!

• kalmar brud

Kappahls skalbyxor... Hur funkar dom??? Följer det med något inneertyg som man sen tar bort när det är varmare?

• Annsofie83
    Ungefär så tänkte jag oxå när jag läste på kupongen. Har varit väldigt dåligt med rabatter nu tycker jag.
  • Ruso
    sarsparis skrev 2011-02-09 20:02:23 följande:
    Vi har också förra årets, de är stoooora i storleken, jag som har en son som är lång och bred kommer kunna ha sin i strl 98 även denna våren. I vanliga fall köper vi just nu bara 110 i kläder.
    Tycker också skaljackorna är stora. Köpte 104 på rean och trodde den skulle vara för liten, men det var den inte, hon har 110-116 i alal andra kläder!
  • ÖNadja
    haha! ja! Jag tycker att de va så bra rabatt att ja ska till bilen imorrn 7 mil till stan å köpa mej ett par trosor, det är ju trots allt halva priset på ett par!! Flört
  • TinaZ
    ÖNadja skrev 2011-02-10 17:01:59 följande:
    haha! ja! Jag tycker att de va så bra rabatt att ja ska till bilen imorrn 7 mil till stan å köpa mej ett par trosor, det är ju trots allt halva priset på ett par!! Flört
  • maggan75

Såg den rutiga fix skaljackan idag på lindex  ....blev helt förälskad en sån blir  det nog här

• Tessou
    maggan75 skrev 2011-02-10 20:36:31 följande:
    Såg den rutiga fix skaljackan idag på lindex  ....blev helt förälskad en sån blir  det nog här
    Var den tjock?
    ELIAS 090326
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11