För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
De hade vi och de var sååå fina!
Ja pyttesmå!
star67: jag gav 76 kronor för hängslejeansen och de var helt oanvända.
star67: jag tycker de ser för stora ut så jag hade nog bytt till en storlek mindre,
Vad sjutton är det för något i de rutiga skaljackorna??
Köpte dessa jackor åt bägge barnen är det var kampanj och det är jag glad för. Barnen är atopiker, dvs har känslig hud och jag tvättar kläderna innan användning. Ytterplagg har jag dock aldrig tvättat då de inte ligger direkt mot huden under lång tid som vanliga kläder gör. Det lilla en krage vidrör huden har inte haft någon påverkan. Nu är jag dock fundersam...
Efter bara en kort stunds användning (en tur till affären samt leka lite på gården) och bägge barnen är rödflammiga i ansiktet och vid handlederna. Värst är det vid ansiktet, där hakan är märkbart röd och irriterad, ser nästan lite "skavd" ut. Har aldrig sett detta fenomen på dem tidigare
Ska låta det läka ut på dem och sen testa igen om det bara var en tillfällighet men jag undrar jag, bägge barnen får likadan reaktion samtidigt....hm....
Ska testa jackorna till dem om någon dag och berättar resultatet här. Hoppas ju såklart att det bara var en tillfällighet - för annars är det riktigt otrevligt tycker jag
Tack för infon om kappan, då vet jag vilken ni menar :)
jag får inte koderna att fungera :(
Står bara att de är aktiva men summan är ju densamma ändå..
Kan ni andra kombinera sommarerbjudandena med rabattkoderna som finns tidigare i denna tråd??