• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • star67
    Mineo skrev 2011-02-26 16:07:04 följande:
    om du fått samma som mig så gäller den 10-11/3 och kan inte kombineras med andra erbjudanden och rabatter står det på... så att den skulle gälla på rea tror jag knappast.
    ja det är den jag fick.
  • Mamma och Mor
    Evve81 skrev 2011-02-26 16:53:10 följande:
    Någon som testat fix skalbyxor? Jag har köpt såna till dottern idag. Tyckte de var stora i storleken
    Jag har köpt Fix skalbyxor till dottern förra säsongen och var riktigt nöjd med dem. Fastän det ibland var rejält blött ute så höll hon sig torr i dem. Inte heller syntes slitage särskilt mycket trots att de användes mycket.
    ~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • Evve81
    Mamma och Mor skrev 2011-02-26 19:00:02 följande:
    Jag har köpt Fix skalbyxor till dottern förra säsongen och var riktigt nöjd med dem. Fastän det ibland var rejält blött ute så höll hon sig torr i dem. Inte heller syntes slitage särskilt mycket trots att de användes mycket.
    Vi ska ha dem som överdragsbyxor och har andra regnbyxor men dessa kanske är så vattentäta att de funkar som regnbyxor med. De ska ju göra det i alla fall. De är betydligt billigare än de reima vi har haft tidigare. Samma vatten pelare i alla fall. Så det ska bli spännande att testa nåt nytt!
  • finelinan
    sarsparis skrev 2011-02-26 16:33:38 följande:
    finelinan: jag hade behållt dom, till sommaren hinner han växa lite till. när jag köper kläder till sonen är de ungefär så stora.
    Sophie81 skrev 2011-02-26 15:02:39 följande:
    finelinan. ser lite stort ut men inte så att det blir fult. jag tror 86/92 kanske blir för tight runt om?
    har du tvättat tröjan? om inte, kanske den krymper lite?
    Drömmer
    Line80 skrev 2011-02-26 13:38:29 följande:
    jag tycker den ser bra ut! men det beror ju på hur man vill att det ska sitta? hinner ju även växa en del i sommar, och just t-shirts gör ju inget om de är lite större!
    Japp, då behåller jag den. Har också funderat på krympning vid tvätt... =)
    Tack alla!
  • star67

någon av er vet hur det brukar vara rea hos Scorett ??
    brukar de sänka priserna mer än 70% ?? de har nu 70% men deras skor är dyra på ord pris. någon vet om de skulle sänka mer??

• Sophie81
    star67 skrev 2011-02-26 21:11:32 följande:
    någon av er vet hur det brukar vara rea hos Scorett ??
    brukar de sänka priserna mer än 70% ?? de har nu 70% men deras skor är dyra på ord pris. någon vet om de skulle sänka mer??
    jag har nog aldrig hittat en rea på 80 % eller mer... (det skulle väl möjligtvis vara på ngn outlet eller likn, men aldrig i en "vanlig" butik). så jag tror inte de sänks mer, i så fall måste jag nog ta mig till scorette fortast möjligt imrg bittiGlad
  • star67
    GladSophie81 skrev 2011-02-26 21:16:09 följande:
    jag har nog aldrig hittat en rea på 80 % eller mer... (det skulle väl möjligtvis vara på ngn outlet eller likn, men aldrig i en "vanlig" butik). så jag tror inte de sänks mer, i så fall måste jag nog ta mig till scorette fortast möjligt imrg bittiGlad
    jag vet inte när de har börjat men jag skulle köpa ett par stövlar min stl är 38 men tur de var små i storlek och 39 fanns inte kvar, men jag hittade ett par stövletter iställit men var inte säkert att jag behöver en sånt har redan köpt ett par för 100 på sko punkten annars jag hade tagit de utan att tänka, men nu jag ångrade mig jag kan ge de här till någon bekan och köpa andra till mig jätte fina och sköna ord pris var 1199 kr och nu 359 kr bra pris jämför med ord pris faktiskt. får min man åka imorgon o köpa de till mig då?? jag frågade henne om man har öppetköp men hon sa att man får inte och därför jag behövde fundera liteGlad.
  • Enensammamma
    Mamma och Mor skrev 2011-02-26 19:00:02 följande:
    Det är toppen att dom är förstärkta på knän och i rumpan
  • Enensammamma
    Ängeln83

Årets skaljackor måste vara MKT mindre än förra årets.

Vår skaljacka i 92 sitter likadant på min dotter som är 3 år och 94 cm som din gör på din dotter som är 80 cm Förvånad
  • Sophie81
    Enensammamma skrev 2011-02-28 16:43:08 följande:
    Ängeln83

Årets skaljackor måste vara MKT mindre än förra årets.

Vår skaljacka i 92 sitter likadant på min dotter som är 3 år och 94 cm som din gör på din dotter som är 80 cm Förvånad
    det är softshelljackorna som Ängeln har på sina barn i bildtrådenGlad inte FIXs skaljacka.
    har den röda softshell jackan till min son som är ca 88 cm, fick byta till  strl 104. dvs de är mkt mkt små i strl!! men superfina! Flört
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11