• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • winters

Blev så glad när jag såg större mörka haremjeans hänga på rean som får åka i växalådan, de finaste jeansen som finns! Och 62 kr, rena rama fyndet!!

Och hämtade ut den fina turkosa skaljackan som kommer att bli bra till hösten som planerat, för 150 kr gick det inte att motstå!
    Mileas mamma, hur lång är Lucas? Oscar hade först en PoP-skaljacka i 74 och sedan i 86. Den kan han fortfarande ha, men har två 92:or som väntar på att få komma fram! Skrattande Har du kollat KappAhls annars, de 86:orna kanske är mindre?

Oscar 091001
  • backi2008

SOnen var med och shoppade idag   Han fick vara med och välja och vi behövde fylla på med lite nya traktor tröjor, dessa blev det

Emil min solstråle
  • Tullemi
    winters skrev 2011-03-31 17:02:29 följande:
    Blev så glad när jag såg större mörka haremjeans hänga på rean som får åka i växalådan, de finaste jeansen som finns! Och 62 kr, rena rama fyndet!!

Och hämtade ut den fina turkosa skaljackan som kommer att bli bra till hösten som planerat, för 150 kr gick det inte att motstå!
    Mileas mamma, hur lång är Lucas? Oscar hade först en PoP-skaljacka i 74 och sedan i 86. Den kan han fortfarande ha, men har två 92:or som väntar på att få komma fram! Skrattande Har du kollat KappAhls annars, de 86:orna kanske är mindre?
    Lucas är väl närmare 80 cm. Han kan ha POP's 86:a för den använder han dagligen, men jag ville ha ytterligare en skalis som han kan ha i sandlådan. Vi hittade en skaljacka på Åhléns idag (varfördärför) och den ska nog bli bra - har inte fått prova den än. Hpppas hoppas....
    Milea 080217 Lucas 100202
  • leias

Jag fick lämna tillbaks softshell jackan utan lappen, dock fanns ingen i stl 98 så fick pengarna tillbaks

• Favvo

Byxdressen som är fejk hängselbyxor är det för killig? Eller tror ni att den passar på en flicka? Glad

Så svårt att bestämma mig! Då jag rekomderade den till en kompis son men ju mer jag tittar desto finare är den Tungan ute

• AochJsMamma

Även jag fick hem fina turkosa FIX skaljackan, stl 98 satt som en smäck (var rädd att den skulle vara för stor men den var super). BAMSE galonsetet till leriga dagis dagar var dock ENORMT . Även det 98.. men tänker behålla ändå, används så sällan o antagligen mer till hösten än i vår..

Bebis anorakerna var sååå fina, men den i jeans var det en svart fläck på så hoppas jag hittar en 80 i butik imorgon..

Kikade lite på rean idag efter att ha varit hos bm, men hittade inget kul alls (tur det kanske ).

Hade dock INTE tackat nej till en 30% på hela köpet, var inte det väldigt länge sen sist??

★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • star67
    AochJsMamma skrev 2011-03-31 20:33:53 följande:

Även jag fick hem fina turkosa FIX skaljackan, stl 98 satt som en smäck (var rädd att den skulle vara för stor men den var super). BAMSE galonsetet till leriga dagis dagar var dock ENORMT . Även det 98.. men tänker behålla ändå, används så sällan o antagligen mer till hösten än i vår..

Bebis anorakerna var sååå fina, men den i jeans var det en svart fläck på så hoppas jag hittar en 80 i butik imorgon..

Kikade lite på rean idag efter att ha varit hos bm, men hittade inget kul alls (tur det kanske ).

Hade dock INTE tackat nej till en 30% på hela köpet, var inte det väldigt länge sen sist??

är det 30% på hela köpet även på rea??
  • winters
    Tullemi skrev 2011-03-31 19:16:53 följande:
    Lucas är väl närmare 80 cm. Han kan ha POP's 86:a för den använder han dagligen, men jag ville ha ytterligare en skalis som han kan ha i sandlådan. Vi hittade en skaljacka på Åhléns idag (varfördärför) och den ska nog bli bra - har inte fått prova den än. Hpppas hoppas....
    Ja det är ju bra! Vi använder skaloverallen från KappAhl mycket för utelek. Blå Kaxs, finns upp till 86, tror att det var 299 kr, har varit kanon, såg en i butik i dag. Annars har vi en Didriksons-skaljacka som är tänkt till det oxå, men den har inte blivi så mycket använd! Skrattande
    Plockade fram fiiina skaljackan i denim från PoP i dag, köper nästan aldrig begagnat, men den var ett måste!!
    Hoppas Åhléns-jackan passar!
    Oscar 091001
  • Tullemi

Winters: lucas har också denimjackan från pop - helt underbar. Men helst inte den jackan i sandlådan . Överallt annars men inte där haha.

Milea 080217 Lucas 100202
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11