• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Sarah84
    Tullemi skrev 2011-04-02 23:01:41 följande:

Mmm, dessa skor är så himla fina, men tyvärr har min gosse lite för bulliga fötter. Kan bara drömma om att han får på sig dem
    Men är du säker? Har du sett dom i verkligheten?
    Köpte själv adidas till barnen & sonen på 1½ har lika "tjocka" som långa fötter i princip. Nu var det ju inte just dessa jag köpte. Men du kan ju iaf testa? Jättefina var dom =)
    *Agnes 2007-05-14 * Gustav 2009-08-19*
  • Tullemi

Sarah: det känns knepigt med "snörning" när han knappt kommer i skor med kardborrde och där man kan dra bak plösen.... Hade dock gärna testat dem, men synd på fraktkostnaden (blir lite snål).

Milea 080217 Lucas 100202
  • Sarah84
    Tullemi skrev 2011-04-02 23:21:26 följande:
    Sarah: det känns knepigt med "snörning" när han knappt kommer i skor med kardborrde och där man kan dra bak plösen.... Hade dock gärna testat dem, men synd på fraktkostnaden (blir lite snål).
    Finns de inte i butik?
    Jag köpte med kardborre till sonen & visst kan ja inte spänna kardborren lika hårt som på dottern, men ja han har ju som sagt lite bebishull kvar =)
  • Sarah84
    Makka Pakka skrev 2011-04-02 11:49:48 följande:
    Är det bara jag som älskar dessa strumpor från h&m? Önskar att det fann ännu fler färger.. och med halkskydd..

Nej gillar du dom? Jag köpte dom till sonen då han va 10mån kankse? Köpte dom just för färgernas skull, men gud så besviken jag blev, helt värdelösa enligt mig.. Satt ju inte kvar alls & då kunde han ändå inte gå.
    Men fina är dom =)
  • pp08
    HonSomVet skrev 2011-04-01 17:33:54 följande:
    Jag såg softshell-jackorna på Lindex idag och de är ju SJUKT små. Jag tänkte, men gud de måste ha felmärkt. Strl 86 var verkligen pytteliten.
    Ja, softshelljackorna är små i storleken. Skaljackorna däretmot normala till stora i storleken.
    Flicka 2009 ; MF feb2011
  • finelinan
    anette 81 skrev 2011-04-02 15:19:05 följande:
    hur är dom i storlek?
    Är mudden stel eller är den mjuk? strechig?
    Ganska normala tror jag. Min son är mellan storlekar nu. 92 sitter precis och 98 för långa.

Mudden är mjuk och stretchig, och det är knytband inuti på insidan om man har en smalis och behöver dra åt. Det behöver INTE jag, kan jag säga...=)
  • Pixxi

Finns det nån HM kod just nu ?
    Försöker söka men det funkar inte

• HonSomVet
    AochJsMamma skrev 2011-04-02 20:42:20 följande:
    jag tänkte på kuponger att användas i butik . När går 25% ut, vet du det? Har köpstop nu ett tag, shoppat ALLDELES för mkt nu.. Oskyldig
    De finns som kuponger också. Har dem, ska se om jag lyckas ladda upp dem. Sista dagen idag ser jag dock! Så det är väl lite i sista minuten.

Asch, hur laddar man upp länkar? Eller pdf-filer?
  • AochJsMamma
    HonSomVet skrev 2011-04-03 15:54:31 följande:
    De finns som kuponger också. Har dem, ska se om jag lyckas ladda upp dem. Sista dagen idag ser jag dock! Så det är väl lite i sista minuten.

Asch, hur laddar man upp länkar? Eller pdf-filer?
    å finns det? Visste jag inte, vad synd, jag som shoppade på Lindex häromdagen.. Jaja, hinner inte iväg idag ändå, svärmor är här och vi ska strax äta.. Tack ändå! Solig
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • lady in red

Hej alla lindex älskareGlad.
    Här är yttligare en som diggar Lindexkläder!

Har lagt upp lite kläder på fb,men vet inte om det är ok att lägga upp en länk här till min sida,vad tror ni? Blir de borttaget då?

Har rensat lite i barnens garderober nämligen,men är knappats färdig änFlört.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11