• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Tullemi

Star67: jag tror du missförstod inlägget om 30%. Det finns ingen sådan rabatt nu, men vi hoppas alla att det ska komma ett sådant erbjudande snart

Milea 080217 Lucas 100202
  • winters
    Tullemi skrev 2011-03-31 22:02:37 följande:
    Winters: lucas har också denimjackan från pop - helt underbar. Men helst inte den jackan i sandlådan . Överallt annars men inte där haha.
    Näe jösses, den skulle man nästan ha skyddsplast runt! Skrattande Oscar hade på sig den nya fina blå softshellen från PoP häromdagen och sprang iväg när jag satte in skötväskan i bilen och kastade sig ner i gräslergruset och riktigt ålade sig framåt, jag vågade nästan inte titta utan lyfte in allt och började torka av med trasan som följde med skalkläderna. Blev som ny igen, trodde att den skulle vara utom räddning efter den misshandeln! Skrattande
    Oscar 091001
  • star67

om man reklamerar något som var på rea skulle man få tillbaka summan på ord pris eller får man bara den belopp som var på rea ?? om varan är helt ny med lappar kvar??

• star67
    star67 skrev 2011-03-31 22:27:19 följande:
    om man reklamerar något som var på rea skulle man få tillbaka summan på ord pris eller får man bara den belopp som var på rea ?? om varan är helt ny med lappar kvar??
    på kappahl
  • ZZ12

Fråga!
    Jag hade handlat på rean efter jul. Vissa saker passade inte men när jag skullle lämna tillbaka efter ca 2 v, så sade de att det bara är en veckas öppetköp på rean. (annars är det ju 30 dgr).
    Ni Lindex-experter, känner ni igen det med 1v rea öppetköp??? 

• Mineo
    star67 skrev 2011-03-31 22:27:19 följande:
    har du inte kvitto som bevisar vad du betalat för varan så får du reapriset tillbaka om den varit på rea.
    Spelar nog ingen roll om den är ny med lappar kvar för du kan ju pilla bort reaprislappen om det så skulle vara.
    ♥ Neo 2005 ♥ Mio 2006 ♥ Lillasyster bf 110717 ♥
  • Mineo
    ZZ12 skrev 2011-03-31 22:32:14 följande:
    Fråga!
    Jag hade handlat på rean efter jul. Vissa saker passade inte men när jag skullle lämna tillbaka efter ca 2 v, så sade de att det bara är en veckas öppetköp på rean. (annars är det ju 30 dgr).
    Ni Lindex-experter, känner ni igen det med 1v rea öppetköp??? 
    vad står det på kvittot? det är det som gäller.
    ♥ Neo 2005 ♥ Mio 2006 ♥ Lillasyster bf 110717 ♥
  • star67
    Mineo skrev 2011-03-31 23:06:23 följande:
    har du inte kvitto som bevisar vad du betalat för varan så får du reapriset tillbaka om den varit på rea.
    Spelar nog ingen roll om den är ny med lappar kvar för du kan ju pilla bort reaprislappen om det så skulle vara.
    oky jag bara undrar att jag sålde en tunika till någon på tradera o den blev sprukit när hon skulle prova o dent var bäst att hon reklamera själv med lappar kvar men jag köpte den på rean för 100 kr o jag frågade henne hor mycket fick hon för den o hon sa 129 kr som den var nersatt, men den var nersatt för 100 kr.Obestämd
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11