• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • star67

jag hoppas att jag håller mig utan att handla på rea eller halva rea. det blir faktiskt mycket dyrt man köper på rea och sen köper även utan rea sen, många plagg blir där utan användning. kanske strumpbyxor och strumpor m.m. m några fynd men inte för mycket har jag funderat den här gången.Drömmer

• lady in red

Hoppas de kommer några "roliga " kläder på rean,så det inte bara är skräp! Håller tummarnaSkrattande. Själv behöver JAG ha mer kläder denna ggn än barnen,så hoppas det kommer reas bra grejer på dam avdelningen oxå!

• star67

wow de har ändrat hm sida flera bilder och störe bilder med zom och möjlighet att prova plagg med varandra på dam och herr.Glad

• lottizm

använder ni skaljackor till era barn när det regnar på sommaren? eller vad har ni? vi bor ju i Spanien och får inte en droppe regn på tre månader ungefär men nu ska vi vara i Sverige i en månad i sommar och det lär ju regna en del, är jag ganska säker på behöver man ta med skaljackor??

och fråga nr 2 använder ni vanliga skor till era barn på sommaren eller bara sandaler? jag har inte plats att ta med flera par skor till barnen men det kanske går att fynda några billiga skor på halva reapriset eller nåt  om det skulle behövas

• Tullemi
    lottizm skrev 2011-06-11 16:07:59 följande:
    använder ni skaljackor till era barn när det regnar på sommaren? eller vad har ni? vi bor ju i Spanien och får inte en droppe regn på tre månader ungefär men nu ska vi vara i Sverige i en månad i sommar och det lär ju regna en del, är jag ganska säker på behöver man ta med skaljackor??

och fråga nr 2 använder ni vanliga skor till era barn på sommaren eller bara sandaler? jag har inte plats att ta med flera par skor till barnen men det kanske går att fynda några billiga skor på halva reapriset eller nåt  om det skulle behövas
    Det är lite lurigt det där för temperaturen pendlar rejält just nu (iaf här i GBG). Vissa dagar är jackdagar faktiskt - tyvärr.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • sarsparis
    lottizm skrev 2011-06-11 16:07:59 följande:

Beror på temperatur, häromdan när det regnade var det 18 grader varmt, något som står emot väta måste man ju ha samtigt som det blir varmt. Sonen har en skaljacka som andas som han får ha på sig iallfall, men visst blir han varm men han klagar inte.

Sonen har antingen på sig foppatofflor (han hatar andra sandaler) eller lite tunnare gympaskor på sig. I ett par sandaler kan man ju alltid ha sockar på sig om det är lite kyligare och som sagt, det går säkert att hitta skor på rea :)
  • lottizm

Tack! :) jackdagar mottas tacksamt, jag är glad att vi slipper sitta här och svettas i 35 grader. Måste hitta en skaljacka till lillebror bara, hoppas det finns kvar på rean.

• winters

Du är utvald att shoppa dina favoriter före alla andra och innan butiken öppnar. Onsdagen den 15/6 mellan klockan 9.00-10.00 är du som Lindex Club-medlem välkommen på förtur på vår rea-start. Vår sommarpresent till dig:
    20% extra rabatt på rean. Låt shoppingen börja!

Oscar 091001
  • Mirela
    winters skrev 2011-06-14 09:17:56 följande:
    Du är utvald att shoppa dina favoriter före alla andra och innan butiken öppnar. Onsdagen den 15/6 mellan klockan 9.00-10.00 är du som Lindex Club-medlem välkommen på förtur på vår rea-start. Vår sommarpresent till dig:
    20% extra rabatt på rean. Låt shoppingen börja!
    Har också fått det mailet. De menar att man shoppa på hemsidan före alla andra va? Är lite trög idag :)
  • Moonis
    Mirela skrev 2011-06-14 09:42:17 följande:
    Har också fått det mailet. De menar att man shoppa på hemsidan före alla andra va? Är lite trög idag :)
    Nej dom öppnar butikerna en timme innan för klubbmedlemmar och så får man 20% på rean.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11