• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • lottizm
    Tullemi skrev 2011-06-15 13:22:36 följande:
    Japp, det fanns några i vår butik. Bara ett fåtal dock.
    är årets jacka lika stor i storleken som förra årets?? behöver verkligen en skaljacka till minstingen, men storebror som är 107 cm ca har 104 i sin jacka och den är fortfarande stor, så då skulle 86 till drygt 80 cm lillebror bli tokstort...
  • Moonis

Hittade mycket fint i Lödde på rean. Fick tag på två bamse tunikor (fanns fler), hello kitty tighta jeans och leggings. Till sonen star wars tröja och två jeans muddbyxor. Allt blev 625:- vilket kändes helt okej Glad

Kan försöka fixa bild om någon är intresserad .

• Finesse

Jag fyndade idag... 7 plagg, 500:-

En klänning till barnens kusin, sonen fick ett bamse set, en bamse tröja, två bodysar och dottern fick en rosa tröja med drake på och ett par jeans

I Umeå på Strömpilen fanns oxå fix jackor.. men barnen har redan jackor.. 

Ebba 071228, Hampus 110225
  • pp08
    lottizm skrev 2011-06-15 13:53:36 följande:
    är årets jacka lika stor i storleken som förra årets?? behöver verkligen en skaljacka till minstingen, men storebror som är 107 cm ca har 104 i sin jacka och den är fortfarande stor, så då skulle 86 till drygt 80 cm lillebror bli tokstort...
    Vi har årets "rutiga" skaljacka. Tycker de är ganska rymliga i storleken (ffa armlängden). tog en 92 till min tjej, (89cm) skulle haft 92 eller 98 på motsvarande jacka hos PoP.
    ♀ 090619
  • lottizm
    pp08 skrev 2011-06-15 15:20:49 följande:
    Vi har årets "rutiga" skaljacka. Tycker de är ganska rymliga i storleken (ffa armlängden). tog en 92 till min tjej, (89cm) skulle haft 92 eller 98 på motsvarande jacka hos PoP.
    tack!
  • Lantani

För min del var det bra rea

Fanns dock inte mycket till pojk, så blev bara ett par jeans till sonen.
    Till baby flick fanns mycket, men inte direkt när de öppnade. De höll på att plocka fram massor, så vi stog och väntade på att de skulle märka upp.. Lite dåligt med tanke på de 20% extra.

Iallafall blev det totalt 4 långarmade bodys till hösten, 2 par byxor och en mjukisoverall till lilla tjejen och så ett par jeans till Alvin. Allt för 500 kr med 20% extra rabatt.

Lägger upp bidl också

Alvin 081114 och Alice 100807
  • Finesse
    Lantani skrev 2011-06-15 16:33:44 följande:
    För min del var det bra rea

Fanns dock inte mycket till pojk, så blev bara ett par jeans till sonen.
    Till baby flick fanns mycket, men inte direkt när de öppnade. De höll på att plocka fram massor, så vi stog och väntade på att de skulle märka upp.. Lite dåligt med tanke på de 20% extra.

Iallafall blev det totalt 4 långarmade bodys till hösten, 2 par byxor och en mjukisoverall till lilla tjejen och så ett par jeans till Alvin. Allt för 500 kr med 20% extra rabatt.

Lägger upp bidl också
    I Umeå fanns det typ bara fint till baby flick.. klänningar och rosa i mängder.. sonens jeans fanns på rea men dom hade jag ju redan köpt till fulltpris tidigare.. surt
    Ebba 071228, Hampus 110225
  • lady in red

Nä, denna rean var inget för mig! Köpte den svarta klänningen med vita prickar på som jag skulle och en rosa topp med knappar iof på rean. 20 % på köpet var ok.

• New mum

är det nån snäll själ som kan säga koden för internetbeställning 20% på rean???

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11