• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • star67
    Mawe123 skrev 2011-06-15 23:27:41 följande:
    Letar hängseljeans till sonen som en galning, i stl 110 ca, tror ni det kan finnas på Lindex eller i någon av era garderober?? Flört

Inboxa mig gärna om ni har förslag på var jag kan hitta ett par coola, tack Glad
    kappahl hade en jätte fin för ett bra tag sen men jag tror inte att de är kvar. de var jätte populära ska kolla om jag har lappar kvar jag har inte använd min sons än. så du kan kontakta kundtjänst eller på din butik om var kan du hitta en.
  • Mawe123
    star67 skrev 2011-06-15 23:46:30 följande:
    kappahl hade en jätte fin för ett bra tag sen men jag tror inte att de är kvar. de var jätte populära ska kolla om jag har lappar kvar jag har inte använd min sons än. så du kan kontakta kundtjänst eller på din butik om var kan du hitta en.
    jättegulligt av dig Hjärta

vilken stl har du och hur lång är sonen - så svårt att säkert veta vilken stl jag letar..
    William 000213, Lowe 070712
  • Elvipa

Sämsta rea någonsin! Fanns ingenting i Huddinge centrum, lite bodysar och några plagg från förra säsongen. Jackor som har varit på rea några gånger... Usch. Finns ingenting att köpa även på webben. Vad har hänt med Lindex?

• Xgirl83
    Elvipa skrev 2011-06-16 13:19:38 följande:
    Sämsta rea någonsin! Fanns ingenting i Huddinge centrum, lite bodysar och några plagg från förra säsongen. Jackor som har varit på rea några gånger... Usch. Finns ingenting att köpa även på webben. Vad har hänt med Lindex?
    De har lyckats få sålt det mesta och behöver därmed inte rea så mycket?
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • sarsparis

Kallar lindex detta för rea? De mesta som hängde där har ju reats ut under hur lång tid som helst, förutom några jackor då. ett av plaggen som hängde där köpte jag på rean i december......sen fanns det ett några fåtal udda plagg. Tycker de är tråkgit att de går ut med att det är rea på plagg som hängt på reastället under en tid redan....Tacka vet jag deras rabattkumponger, köpte två klänningar till mig själv istället och fick 20% rabatt.

• Elvipa
    Xgirl83 skrev 2011-06-16 13:33:01 följande:
    De har lyckats få sålt det mesta och behöver därmed inte rea så mycket?
    Vet att några här har hjälpt till att tömma lagret Flört
  • Mineo
    Elvipa skrev 2011-06-16 13:19:38 följande:
    Här i Örebro hade de massor på rean!! Och även idag fanns det massor, de hade fyllt på så det var i princip lika mkt som igår när de startade rean! Så det varierar väldigt från butik till butik!
    ♥ Neo 2005 ♥ Mio 2006 ♥ Lillasyster bf 110717 ♥
  • h80
    Elvipa skrev 2011-06-16 14:54:51 följande:
    SEE1111    25% fortfarande funkar
    är det 25% på en vara eller?
  • Peak

I Örebro är vi gnälliga som ryktet säger ;) man var tvungen att ha kupongen utskriven gick inte att visa i mobilen för hon var tvungen att ha en streckkod ;) mm visst för det är ju inte samma på alla :)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11