• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • passau

jag har köpt regnkläder när vi haft jippo i stan, sista torsdagen i juni, sen kom d på halva rean efter d!

• skrotis78

Ingen som vet hur lång tid det brukar ta innan Lindex börjar med "ta 2 för 1" osv? Ingen som känner någon som jobbar på Lindex som har koll?

• lady in red

Jag köpte bamses regn ställ i år då det var 25% på jackor och sen hade jag 30% på ett var plagg som jag tog på regn byxorna, så det blev billigt! Men vet inte om det reas ut nu i sommar.

• Mineo
    anette 81 skrev 2011-06-20 11:18:31 följande:
    Brukar bamse regnkläderna komma på rea?
    här finns det bamseregnkläder på rea nu... men är ju lite olika vad som reas i olika butiker... om de bara har få kvar så brukar de ju slänga iväg det på rean.
    ♥ Neo 2005 ♥ Mio 2006 ♥ Lillasyster bf 110717 ♥
  • Mineo
    skrotis78 skrev 2011-06-20 20:33:43 följande:
    Ingen som vet hur lång tid det brukar ta innan Lindex börjar med "ta 2 för 1" osv? Ingen som känner någon som jobbar på Lindex som har koll?
    Det är så himla olika när de börjar... förra året körde de halva rean redan den 16/6... men då måste vanliga rean börjat bra mkt tidigare. Så det är svårt att säga. Oftast kommer det ju sms/mail när de börjar.
    Personalen på Lindex får inget veta, de får meddelande samma dag eller dagen innan en sänkning/erbjudande.
    Så vi får ha lite tålamod... man får nog räkna med en två veckor efter reastart iaf... tidigast nästa vecka tippar jag på att nåt händer. O så länge kupongen gäller så kommer de med största sannorlikhet inte sänka ner rean mer eftersom kupongen gäller på rean också...
    ♥ Neo 2005 ♥ Mio 2006 ♥ Lillasyster bf 110717 ♥
  • HonSomVet

Grrr. Jag tvättade dotterns bamsesolhat, i 40 grader som det står i den, men den krymte! Rätt rejält! Har de inte bättre kvalitet än så på sina saker?!

• winters
    HonSomVet skrev 2011-06-21 07:53:55 följande:
    Grrr. Jag tvättade dotterns bamsesolhat, i 40 grader som det står i den, men den krymte! Rätt rejält! Har de inte bättre kvalitet än så på sina saker?!
    Just solhattar verkar vara extra drabbade, har hört samma om Villervalla o PoP. Men det måste väl gå att reklamera, men trist när det händer...
    Oscar 091001
  • HonSomVet
    winters skrev 2011-06-21 08:49:16 följande:
    Just solhattar verkar vara extra drabbade, har hört samma om Villervalla o PoP. Men det måste väl gå att reklamera, men trist när det händer...
    Jo, jag tänkte gå tillbaka med den. Bara för att jag helt enkelt kan. Även om den bara kostade 80 kr eller vad det nu var så ska den fasiken inte krympa. Det var dessutom dotterns favorithatt.

Den verkar inte ha krymt så mkt i omkrets, men den har blivit liten alla andra håll och kanter. Ser mkt märkligt ut.
  • FamilyGay
    HonSomVet skrev 2011-06-21 09:06:05 följande:
    Jo, jag tänkte gå tillbaka med den. Bara för att jag helt enkelt kan. Även om den bara kostade 80 kr eller vad det nu var så ska den fasiken inte krympa. Det var dessutom dotterns favorithatt.

Den verkar inte ha krymt så mkt i omkrets, men den har blivit liten alla andra håll och kanter. Ser mkt märkligt ut.
    Vi har en bamsesolhatt från förra sommaren, en med Katten Jansson på den och den blev också konstig efter första tvätten. Den blev också mindre men det gjorde inte så mycket då den var för stor till att börja med. Det är dock den enda solhatt dottern har accepterat så hon har fått he den i alla fall. Lite rättade den sen ut sig men fin blev den inte. I år har hon en keps från Lindex istället och den har vi helt enkelt inte vågat tvätta.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11