• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • snoozen
    Lantani skrev 2011-07-31 23:00:09 följande:
    fyy.. jag kommer inte in på sidan

Vilken webbläsare använder du? Med Internet explorer funkar det men inte med Google Chrome
  • lottizm

Jag kom in alldeles nyss men kom inte på något som var hyfsat befogat att köpa så det blev inget, men jag har redan använt koderna två ggr ;)

• aglili
    FamilyGay skrev 2011-07-31 22:03:53 följande:
    Så tråkigt att den röda duffeljackan inte kommit till webben än. Jag hade gärna köpt den för 30% och 25% kupong. Får hoppas det snart kommer ett nytt bra erbjudande på posten. Funderar på att köpa fix-overallen nu istället då man kan få den för under 400 kr, men vet ej om den ska vara så bra. Dottern är väldigt varm av sig så måste andas väl. Kanske att ha en som extra ifall hon kissar på sig eller något. Lite tid till att fundera kvar.
    Fick hem dotterns idag. Köpte en i 104 och jämför med en everest i 104 och kappahlsfrån förra året i 104 och tycker fix fr lindex är lika stor som de, bpåden benlängd, armlängd mm. Har dock inte provat på dottern ännu, såkan ju vara konstig passfporm ändå.
  • Elvipa

Nu är det halva rea priset i lindex butiken. Finns nästan ingenting kvar.
    Kappahl har 3 för 2 på rea fortfarande. Har köpt 3 par shorts till nästa sommar. De har även 50:- rabatt på byxor. Köpte ett par fodrade jeans med bilen på och ett par andra fodrade byxor som inte finns på hemsida (konstigt).

• FamilyGay
    aglili skrev 2011-08-01 00:09:14 följande:
    Fick hem dotterns idag. Köpte en i 104 och jämför med en everest i 104 och kappahlsfrån förra året i 104 och tycker fix fr lindex är lika stor som de, bpåden benlängd, armlängd mm. Har dock inte provat på dottern ännu, såkan ju vara konstig passfporm ändå.
    Har du provat? Hur stor är din dotter? Tycker det är supersvårt med overall i år.
  • Novallie

lyckades hitta en skaljacka i marinblått med vita stjärnor på lindex  för halva reapriset i hans storlek , lite i största laget men endå. 100 spänn. Så trött på hans bruna. Så det går och hitta lite om man letar på rätt ställe.

H född 091017
  • aglili
    FamilyGay skrev 2011-08-01 21:06:42 följande:
    Har du provat? Hur stor är din dotter? Tycker det är supersvårt med overall i år.
    Har testat, dottern är ca97 cm och strl 104 var lagom mycket för stor och hade bra passform, i alla fall på min tös
  • Tensia

är det någon som vet hur "hårda" lindex är om man vill byta eller få tillgodokvitto på en vara som man inte har något kvitto kvar på men lapparna sitter kvar. funkar det ????

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11