• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Xgirl83
    LindaBell skrev 2011-07-29 22:43:20 följande:
    Nyfiken bara; när ni skriver och frågar om någon har en rabattkod kvar på det eller det och så får ni det, hur funkar det? Kan jag också ta till mig den koden och använda den och hur?

Japp, i webshopen på lindex.se. Fast du måste väl vara Club-medlem för de flesta koderna.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Tullemi
    LindaBell skrev 2011-07-29 22:43:20 följande:
    Nyfiken bara; när ni skriver och frågar om någon har en rabattkod kvar på det eller det och så får ni det, hur funkar det? Kan jag också ta till mig den koden och använda den och hur?
    När det gäller Lindex så måste du vara clubmedlem först. Sen kan man använda de Lindexrabatter som pratas om här, men vid det laget så har du oftast redan själv fått tillgång till rabatterna via mail eller post. Om inte, så brukar man alltså kunna hitta dem här
    Milea 080217 Lucas 100202
  • jannah
    imsel skrev 2011-07-29 19:57:16 följande:
    KÖP!
    Så jag får se hur den ser ut på Cool 
    Förmodligen ser jag inte riktig klok ut i den... Glad Får se om jag hittar den i butik och kan prova. Jag vågar inte beställa utan att se den först... Återkommer om jag vågar visa upp mig! Flört
    ¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤
  • imsel

Jannah: vad har du för storlek i vanliga fall? Om du provar kan du kanske iaf skriva sen hur den satt

april 09 kom min bebbe
  • LindaBell

Aha tack för svar! Webshop är det shoponline och så får ni kläderna skickade till butik? Om man använt internetkoden och fått rabatten avdragen när man gör sin beställning i webshoppen går den kupongen inte att använda i butik sen då? Ser se att den är använd?

• Finesse

Ja kappahl overall tycker jag både kändes bättre och såg bättre ut. Så det blev en klarblå till dottern.

Ebba 071228, Hampus 110225
  • Enensammamma
    Finesse skrev 2011-07-30 08:39:14 följande:
    Ja kappahl overall tycker jag både kändes bättre och såg bättre ut. Så det blev en klarblå till dottern.
    Visst var den snygg!? Älskade den blå färgen
  • LyckligMamma83

Tack alla som tipsade om regnställ:). i har ett pop skalset men det blir galonbyxor trots det:.). Känns bra med det när man vet att man kommer ha en liten som är i varje vattenpöl och lerpöl:)

• sarismaris
    LindaBell skrev 2011-07-30 05:24:37 följande:
    Aha tack för svar! Webshop är det shoponline och så får ni kläderna skickade till butik? Om man använt internetkoden och fått rabatten avdragen när man gör sin beställning i webshoppen går den kupongen inte att använda i butik sen då? Ser se att den är använd?
    Japp, men man kan få paketet skickat till postens utlämningsställe också (om man nu skulle ha långt till butik) men då kostar det ju mer i frakt å så (typ som ellos, h&m mm)
    Du kan använda både koden på nätet, och kupongen i butik, de kollar inte sånt. Och får du kupong att skriva ut, via mail, så kan du använda flera gånger (kanske inte i samma butik med samma expedit då ifall de skulle råka komma ihåg att du redan använt, men annars är det fritt fram!)  :)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11