och är de nitade så be om att få det nya fästet med en fjäder i. Vi hade samma problem och jag gav upp efter ett tag men tröttnade nu igen och fick veta att det finns ett annat fäste. Det hade de inte haft några reklamationer på och än så länge så har det varit kanon. Är stor skillnad.
Det ska jag be om, vad jag kan se är det nitade fästen på min Cerox.
stor grön drake skrev 2011-08-07 22:12:55 följande:
ja, ceroxen är ju lite annorlunda, där kan man ju inte ta bort siúfletten heller om jag inte minns helt fel, eller kan man? hat för mig att det bara är på modellena med easy-fix man kan det... dåligt insatt på cerox erkänner jag villigt
Tack för tipsen om rengöring! Ska prova våtservetter när sonen vaknat. Det finns en lapp på tyget ätt det är handtvätt men d blir ju bökigt om man inte kan ta loss tyget.
Är det insidan på yttertyget som blivit smutsigt. För innerklädsel är avtagbar så den ska vara enkel att tvätta.
Oavsett vad så sitter det väl inte fast i bottenplattan då kan man dra upp det och tvätta av det med vatten och handdiskmedel och skölja rent med duschen.
Man kan behöva vara 2 st så en håller upp själva korgen.
Någon som har Emmaljungas vinteråkspåse som vill ge ett utlåtande?!
Jag är sååå sugen på att köpa en sån i färgen Red till min svarta Nitro.. Är den något att ha? Riktigt varm och go?
Jag är sugen på den i Lime till min svarta vagn.
Men den kanske blir liten till en som fyller 1 i september. Helst skulle jag vilja ha en som man kan öppna nedtill.
Babytravel har en åkpåse som är helt öppningsbar, dock ganska kort kan jag tycka. Teutonias vinteråkpåse är lång tycker jag, samt att den går att förlänga vid fotändan, den passade helt okej i vår CC i vintras.
Har tittat på Teutonias men det finns ingen Limegrön Tyckte den var smart som gick att fästa i bygeln.