Inlägg från: passau |Visa alla inlägg
  • passau

Bugaboo-tråd nr 21

Tre små älsklingar skrev 2010-04-06 14:21:39 följande:
    Jag funderar om jag ska köpa en ståbräda, min äldsta dotter är 4 år och orkar inte gå hela vägen till dagis, ca. 2,5 km. Men får hon plats på ståbrädan, tänkte med styret, om det är i vägen? Vì har en Gecko och en Bee. 
    har en gecko och hade ståbräda idag, funkar kanon, vilket man inte kan säga om PT där  d inte går att ha bräda...
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • passau
    Kajsan skrev 2010-04-06 23:01:09 följande:
    Ja det borde ju vara cameleons åkpåsar , de rear nästan alla butiker som har Bugaboo ut nu eftersom det har kommit en ny som passar både Bee och Cam.Har man inte en bee också så är det ju ett fyndläge!
    var?
  • passau
    Fröken Småland skrev 2010-04-07 09:11:53 följande:
    Nu har Fröken Småland filosoferat igen och försökt knäcka nöten med vad Bugaboo skall lansera för produkt förutom barnvagnar. Visst var ledtrådarna att produkten var för vuxna och att den skulle ha två hjul? Spontant tänker man ju cykel men det känns så långt ifrån vad de sysslar med idag så jag funderar på om det inte är någon form av resväska? Kanske en kabinväska som får heta "Fly"? Sen har jag en teori om de två helt nya barnvagnsmodellerna som de utlovat (utöver syskonvagnen) och det är en terrängvagn "Caterpillar" och en minisulky "Hummingbird". Vad tror ni?
    lå¨ter som du vet mer än du erkänner
  • passau
    NinaT skrev 2010-04-12 21:41:32 följande:
    Jag har en bugaboo gecko och har nu tänkt köpa en ståbräda till den....men när jag tittade närmare på vagnen undrar jag hur man ska få plats med ett barn på ståbräda!!Någon som har en gecko och ståbräda, står då det större barnet utanför handtaget? Någon bild? Eller ska jag helt enkelt lägga ner tanken med ståbräda till geckon?Hjälp!
    vi kör gecko med ståbräda, funkar kanon!
    har en billig bräda från Gekås... hon står innanför handtaget!
  • passau

vi har en PT-sport, gillar den skarpt men stora åker itne så mkt vagn nu... mer bräda och då blir d bb+bräda...

sparar den dock om man ska till liseberg, eller liknande och semestrar där man blir mer låst om man vill vara ute sent och barnen inte orkar...

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21