Inlägg från: passau |Visa alla inlägg
  • passau

Bugaboo-tråd nr 21

vad är en beg. gecko-klädsel värd?

• passau
    Kavat skrev 2010-04-21 13:29:56 följande:
    Ingen aning! Testa T?
    var vad jag var beredd att ge för en beg ´*L*
  • passau
    Kavat skrev 2010-04-21 16:50:35 följande:
    Aha!
    känns 500 lite mkt? eller e jag snål`?
  • passau
    Stargirl skrev 2010-04-21 19:18:18 följande:
    Ja och satt fast på handtaget....jaja, han vet nog hur den ska sitta egentligen tror jag.
    eller så vet han verkligen inte, och tjejen var inte hemma och kunde visa
    kul såg d ut iaf...

kanske inte är så teknisk... kändisar får ju gratis vagnar för att dom syns... ibland vill jag med vara kändis
  • passau

jag väntar med bee ett tag till så kommer dom vara snuskigt billiga sen

när dom nya bee kommer på blocket och T...

• passau
    bittersweeet skrev 2010-04-27 20:08:45 följande:
    Tack för svar! Har nog kanske både råd och plats men sambon klagar på att vi har vagnar i hela hallen :-O kanske ska ställa i barnvagnsrummet vi har i huset som står tomt men vet inte om ja vågar :-STror ni att andrahandsvärdet på bee har sjunkit mycket nu när bee+ har kommit?
    jag väntar och hoppas på det...
  • passau

vet att andra haft problem med att liggdelen lutar åt huvudet till, hur har ni löst det?

• passau

vi har en PT och jag älskar den! har provat dom andra vagnarna i butik och provsuttit dom men kommit fram till att sporten är den som passar oss bäst!

Vibens syskonsäte har redan vår 1-åring vuxit ur, annars är den snyggast enlige mig...
    B-dual, hade ¨väldigt litet säte även om jag gillade funktionen med liggläge på båda, 15kg sprack för stora tjejen och det går ju fort för en del bebisar att bli tunga
    I´candy var oxå små sitsar...
    City selecten känndes väldigt lång, håller med...

detta är min personliga åsikt efter helgens utflykt
    och vi ska inte ha fler barn men jag var nyfiken och provsatt dem ändå *L*

PT tar 25kg i huvudsitsen och 15kg i syskon = funkar väldigt länge om man vill göra kvällsutflykter när barnen egentligen inte åker vagn... men kan tänkas somna...

Vår lilla godis skrev 2010-07-27 13:43:51 följande:
    Hej på er!

Vi har en dotter på 15 månader och väntar tvåan i början av januari. Har kikat lite på syskonvagnar, och blev allt annat än glada. Det känns inte som att det finns någon man vill ha. Helst skulle vi bara vilja behålla vår Cameleon, men det kommer nog att behövas en syskonvagn med bara 1 år och 9 månader mellan barnen...

Någon annan som varit i samma sits? Alltså - älskat sin bugga, men varit tvungen att köpa syskonvagn? Vilken valde ni till slut? Blev ni nöjda?

De som vi hittills har tyckt varit minst dåliga är Babyjoggers City Select (men den känns så lång...), Phil and Teds (men den känns lite svårkörd, verkar inte ha så bra kvalitet och en del andra minus), och eventuellt iCandys Peach som syskonvagn (men den var ju inte direkt snygg, och sitsarna kändes så små...).

Någon som befunnit sig i samma val? Vad valde ni? Vad stör ni er på mest med den nya vagnen?

Ps. Läste på nätet att det ryktas att Bugaboo ska släppa en syskonvagn till hösten. Det vore ju drömmen, men vågar man verkligen hoppas på det? Tror ni man kan få tag i en till december då? Hur lång tid brukar det ta från att de släpps tills att de finns ute i handeln?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21