Inlägg från: passau |Visa alla inlägg
  • passau

Bugaboo-tråd nr 21

Tur jag har tjejer och frossar vilt Idag kom min twoo seat, vet inte hur den passar än dock... Återkommer ikväll!

• passau
    bohusbebis skrev 2011-05-16 18:15:43 följande:
    Spännande! Vill se bilder om den passar!!
    klart den inte gjorde...
    skit arg
    skrivit ett surt mail till dom...
    får se vad dom svarar... står att den ska passa 2009 års modell å på lådan på ståbrädan står d augusti 2009...
  • passau
    bohusbebis skrev 2011-05-24 08:40:12 följande:

Tycker den här är ett bra komplement åxå, för prylar att ha till hands... Sitter jättebra när man har barnet mot sig.

Tror även att man kan skymta den undangömda förvaringen från Easywalker som jag hade runt "benen" på Bee:et, över den svarta plastkonstruktionen som ändå bara var ett "döutrymme". Där det alltid fanns plåster, en blöja + våtservetter (sitter nu på Breezen).

VI HAR SAMMA VÄSKA PÅ pt, ÄLSKAR DEN!
  • passau

jag har beställt via nätet och fått skickat till mitt hotell! både via Ebay och hemsida... bla 2 olika vagnar å näbb-klänningar... inga problem alls!
    gör det i god tid bara och maila och få ok från hotellet så dom tar emot paketet!

• passau
    zasata skrev 2011-06-08 11:08:51 följande:
    men det såg ju helt okej ut! Men ör det suflettbågar man byter då?
    har ett par extra!
  • passau
    bohusbebis skrev 2011-06-08 14:08:56 följande:
    Har samma på PT, sitter som en smäck!
  • passau
    magicadespell skrev 2011-06-09 09:47:22 följande:
    Min frogga är frambromsad, och jag vill byta ut framhjulen. Men det verkar bara gå få tag på obromsade framhjul...då har jag ju ingen broms? Hur lösa detta smidigt?
    jag köpte en liknande men hittade ingen lösning så jag lämnade tillbaka den då säljaren "missat" att tala om avsaknaden av fotbroms...
    men jag frågade på ett par cykelaffärer och i en barnaffär men dom hade ingen lösning...
    så jag tror att man antingen får vara extremt kreativ eller köpa nytt chassi
  • passau
    Joddan skrev 2011-06-09 13:14:05 följande:
    Av ren nyfikenhet. Hur ser bromsen annars ut? På vänster sida?
    finns ingen broms alls! inget handtag liksom...
    man fä´ller ner en liten grej (som inte låste iaf) över hjulet, en på varje hjul...
  • passau

Vår tjej sov i froggen igår hon är strax över metern, typ 105cm... Hon slår i suflettaket men sitter bra i övrigt...

• passau
    Asereht skrev 2011-06-20 17:48:13 följande:
    Jag kan inte se att det står något om det eller är jag blind?
    dom har iaf en röd varukorg ifs till cam men ändå...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21