Inlägg från: passau |Visa alla inlägg
  • passau

Bugaboo-tråd nr 21

kom igen med en kod eller liknande nu då

• passau

har köpt en cam, utan liggdel, är det någon vänlig själ som kan tänka sig att dela med sig av ett mönster på liggdelen?
    sidorna och botten, gärna med var alla kardborren skall sitta...
    tänkte sy en och lägga en träplatta i botten och sätta på dörrstoppar under så står den fint

• passau
    Joddan skrev 2011-07-25 21:45:06 följande:
    Passu
    Inboxa Lindadjo, hon har sytt liggdel o fråga om hon kanske vill dela med sig
    till frog... har mönster till den själv... tyvärr...
  • passau

råkade bli med geting idag!
    och kom på att i morgon kommer anticimex oxh tar bort vårt getingbo på altan (3dm i diam!) dom har jobbat bra dom små när vi vart i stugan!
    så jag får nog låsa in vagnen så den inte försvinner!

• passau
    TriBelle skrev 2011-08-17 00:40:17 följande:
    Hej hej.

Tänkte se om ni kan hjälpa mig med er sak.

Jag ska öppna ny butik och har i snart 2 månader febrilt letat efter Bugaboos svenska kontakt/ distributör men utan framgång.
    Är det någon här inne som vet vart jag kan komma i kontakt med denna person/företag?

Super tacksam för svar.

bugaboo, Phil and teds och UJ har samma leverantör tror jag,,, kan inte komma ´på vad dom heter, men jag kom i kontakt med dom via svenska åf på phil and teds hemsida...
  • passau

slänger in en bild på senaste projektet som blev klart i morse...
    ska bara orka sy klart liggdelen till froggen...
  • passau
    Surkatt skrev 2011-08-31 12:22:00 följande:
    Passau: Jä'ttefin suffla? Kan man be om en närbild på blommorna/prickarna? Den ser jättefin ut! Vadhar du använt för tyg ytters? det ser så himla proffsigt ut! 
    tack!
    jag har markisväv på utsidan å sen e d virkade blommor i olika färg...
  • passau
    Surkatt skrev 2011-08-31 22:23:01 följande:
    Åhå... den magiska markisväven... Måste ju finnas i offwhite...? *funderar* Slaktade vårt solsegel och tänkte sy i det, men det var på tok för genomskinligt och blankt i tyget så det hade nog inte blivit snyggt. (man kan tycka att jag kunde ha tänkt på det innan jag satte saxen i det...?) 
    tror vi har offwhite i min affär...
    ska ev. dit på lördag, kan kolla då om du vill...
  • passau
    Surkatt skrev 2011-09-01 14:54:59 följande:
    Tack det var snällt! Är det en speciell affär eller brukar det finnas markisväv i vanliga tygbutiker också? För då kan jag titta själv... :-
    är en butik på Orust som är jätte stor vad gäller tyg, men det är bland semesterparadis så jag tror dom har större sortiment än vanliga sy butiker...

kollar om jag åker!
  • passau

mina går å lägger sig på ludde som dom har som matta å somar ibland... kan inte göra så mkt åt det det är ju en matta liksom... eller ännu värre! jag har en som heter REN som kostade typ ingenting när vi var i USA där jag köpte den... undrar hur mkt skit d e i den! :-O

• passau
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-25 23:49:40 följande:
    Det finns två olika tror jag, (Akta Graco logico S och Akta Gracotri-Locigo) men dom har precis samma, ja vad säger man "fästen" under !
    vi har den som var innan tri-logicen och den funkar oxå!
  • passau

Vi flög med vår PT och hade väska å den gick sönder ... Aldrig flugit med bugga...

• passau
    Kavat skrev 2011-10-07 15:58:55 följande:
    Jag misstänker att du missat helt att du är inne i Bugaboo-tråd? kenton frågade om en Bugaboo, inte om en Brio.

I den här tråden håller vi en god ton för övrig och hjälper varandra! Klarar du inte av att förhålla dig till att ytterst kompetenta och trevliga människor talar om sanningen, så tycker jag att du ska se dig om efter en annan tråd att ösa ur dig spydigheter i.
  • passau
    s07 skrev 2011-12-28 15:23:21 följande:
    Hej, ngn som Vill ha en krympt cameleon sittdel? Kostsr dig bara frakt på 60 kr. Den är klarröd men något krympt. Klarröd. Den passar utmärkt längdmässigt till en frog men tyvärr nådde inte sittdelens "fäste" med en metallring till metallpiggen på ena sidan till min frog. Antigen kan du lösa detta och har en frog, eller så vill du prova till en gecko. Inboxa mig isf!

Jag vill jätte gärna ha en krympt röd klädsel!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21