Liten Mjau skrev 2011-01-04 22:48:22 följande:
Whithope- ledsen att det var fejk! Min kompis har oxå blivit lurad isf. De andra toppsetten var fina!
Det är sånt som händer, glad jag såg ditt inlägg så jag inte av misstag lurade ngn.. Har 5 av 5 på tradera, inte utan anledning =).
780112WH01 och off-black är etiketter som satt på liggdelslocket. måste dock säga att det var en väl gjord kopia, undrade om de gjorde någon förtjänst.., det är inte som om marknaden drösslar av kopior vad jag vet?
Här är mailet jag fick från Bugaboo
Hej XXXXX,
Tack för ditt meddelande till Bugaboo.
Vad tråkigt att höra att du misstänker att det toppset du köpt är en kopia snarare än en äkta Bugaboo! När det gäller klädslarna är det ibland väldigt svårt att avgöra om det är en kopia, för en del görs väldigt väl. Att loggan inte sitter på exakt samma ställe tar jag inte som ett tecken på att den inte skulle komma från oss och färgfrågan är förstås svår att avgöra... Det är dock inte min erfarenhet att sandtopptygerna brukar blekas synligt när de används. Däremot är det något med etiketterna som inte stämmer! 780112WH01 är en varukod som motsvarar ett liftdelstäcke (carry cot apron) i färgen off-white. Alltså inte sand! Något som heter off-black har vi heller inte. Jag ser därför anledning att tro att det ligger något faktiskt bakom dina misstankar. Jag beklagar verkligen detta!
Gott nytt år!
Med vänliga hälsningar,
XXXXx
service coordinator (Mon, Tue & Thu)