Inlägg från: withhope |Visa alla inlägg
  • withhope

Bugaboo-tråd nr 21

Fröken Småland: var det inte du som skulle maila bugaboo om plastbrickor till hjul som vobblade? Hur gick det? Tänkte om man blev i samma sitts?
    Fröken Småland
    Jupp, det var jag! *räcker upp handen*
    Tack för ditt svar Skrattande
    Har precis sålt min fina underbara cam, vårdat den som min bebis Flört o köparen sa att den såg helt ny ut...
    Kommer att sakna den. Bugaboo är speciell, kände aldrig så med min Brio till förra barnet.

Håller på att beställa en Bee+ summer edt från Mölndal baby och barn, såg att ni nämt butiken tidigare. Hur är den? Har ni några erfarenheter?

Hörde att det går att beställa en svart "sits" till been, det stämmer väl. Tänkte man kunde byta lite som man gör med topset Solig
  • withhope

Jag ringde dem om dealen, summer edt och extra sufflet. De skulle maila hur vi skulle gå tillväga med betaningen då den ska skickas. Med En bee summer edt + svart extra sufflett för 4900 är inte helt fy skam Tyst
    Sen kan jag, nu när jag vet Skrattande, köpa sitstyg!!! Känns skönt att veta, så man kan hålla sanddynan fräschare längre. Och alla suffletter man kan köpa Ahh. Var såg du att man kunde köpa sitdelstyget?

• withhope
    Tant Pruselius skrev 2011-01-13 19:10:25 följande:
    jag visste inte om att man kunde köpa sittdelstyg, trodde bara man kunde köpa en helt ny sitts......
    JAg har för mig att jag har sett en ribbad "sits/dyna" (inte en tygbit) som man kunde köpa som extra del, vad jag förstod var det inte hela sitsen man behövde köpa. Fröken Småland hade en priside på 600 och då känns det int som det akn vara hela "sitsen". Förstår du hur jag menar?
    (det är inte universaldynan som som man lägger på sittsen, som bugaboo lanserade i våras som jag menade)

-ska försöka leta upp vart jag hittade den..
  • withhope
    Fröken Småland skrev 2011-01-13 19:08:35 följande:
    Det går nog att köpa överallt men jag brukar gå in på bugababy.se när jag vill kolla reservdelar för de har så lätt och överskådlig webbutik
    JAg hade för mig att jag hade hört eller sett, då var det som jag såg på bugababy!
    Tackar och bugar ödmjukast Solig
  • withhope
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-21 20:18:47 följande:
    Idag har jag nog fått det finaste paketet man kan få som bee+ ägare En offwhite suflett! i looove it!
    Förstår dig Drömmer. Hämtade ut min Bee Summer edt idag och den är HUUUR snygg som helst. Sand basen är bara att dö för, och med offvita suffletten i sommar blir det en hit. Fick med en svart sufflett som sitter på nu och har beställt en svart sitts. Älskar svart röd sand vit... Har en röd sittdyna och åkpåse till. Här ska ut och gå i evigheter!! (Sen kommer det andra härliga suffletter snart har jag hört.. hint)
    Trodde jag skule sakna min cam mer men den här känns såå rätt Skrattande. Bugaboo gör mer än vagnar, de gör en upplevelse (jag är lätt skadad typ Flört)
  • withhope
    Sjukhus Mamman skrev 2011-02-02 11:57:03 följande:
    Hur mycket tror ni att man kan få en sandfärgad bas till bee +?  vad känns rimligt?
    Var du inte lite emot sandfärgad bas Flört.
    Såg inlägget i bee tråden, lät rimligt om det är i nyskick utan fläckar.

Du lär inte ågra dig, hur läckert som helst.. jag dreglar redan när jag tänker på pastellfärgade suffletter till att byta med ;) och din snygga offwhite Drömmer
  • withhope
    Sjukhus Mamman skrev 2011-02-02 22:43:16 följande:
    skulle aldrig välja sand över svart
    Varför välja när man kan ha båda Skrattande
  • withhope

Har Bugaboo på facebook och så här har de skrivit:

"After the launch of the Bugaboo Donkey, Bugaboo Denim 107 collection and the Special Edition Colors, we’re about to announce the next big Bugaboo-thing this year. We won’t tell you what it is yet, but we advise you to keep an eye out on Twitter and Facebook this week for some subtle hints..."

Någon som vet vad som komma skall?? Nyfiken!!!!

• withhope

Hej

Vet inte om ni kommer ihåg när jag berättade om mitt sandfärgade toppset som jag köpt i god tro och visade sig att det var en välgjord kopia som var lite guldigare i färgen. Det ligger ett set ute på tradera som går ut om en h, ser inte detta lite mörkare ut än det vanliga sandfärgade??

http://www.tradera.com/Bugaboo-cameleon-sand-topptyg-kladsel-i-canvas-HELT-NYTT-auktion_1820_131896481

"Rosenkind: Hoppas det inte kommer sufletter i det här tyget iaf..." Jag tyckte det hade varit döläckert. Hoppas det hade varit enkelsufflett och inte att man måste köpa hela vagnen (fast jag gärna hade kunnat tänka mig att köra dubbelt om plånboken tillåtit ;)

• withhope
    Fröken Småland skrev 2011-04-26 18:54:51 följande:
    Jag såg förresten en sån där kopia en gång, lite guldig khakifärg eller hur man skall beskriva det. Jättesnyggt, jag hade gärna haft ett sånt toppset, orginal eller ej
    Var det inte min Flört.. När jag skulle sälja min älskade cam på blocket då jag blivit med Bee+
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21