Inlägg från: withhope |Visa alla inlägg
  • withhope

Bugaboo-tråd nr 21

Gillade själv färgen och kvaliten på tyget skarpt!! (åkte med min buggaköpare som en extra present Tungan ute)

• withhope
    Homer 156 bathrobe
    På facebook har någon gjort ett inlägg som lyder: "A friend of mine who spoke with a sales rep at Neiman Marcus said that it will be a Missoni Ltd. Edition set! I can't wait!" och när jag såg denna Missoni badrock så kan man börja undra Förvånad. Vad tror ni, är det nägon Missoni Ltd som kommer??

Fröken Smålan, nä jag var inte på Ullared ;), kanske min sålda vagn från Kristianstad? Kopiasäljararn kanske har haft en hög att sälja. Har tyckt det var konstigt att det inte har dykt upp fler kopior som man hört om (mer än en annan på tråden och nu dessa två nya som ni nämner)
  • withhope

Bugaboo råkade lägga ut bilder men har tagit tillbaka dem igen.. Någon som hann se? Vad jag förstod (så hade jag rätt om Missoni sammarbetet) och att det lanseras en filt och sufletter?? Väntar med spänning!!

Lycka till Joddan

• withhope

Kimso: Kollade på inläggen, tydligen la Bugaboo ut bilder (av misstag??) och några hann se dem. Vad jag kan utläsa från inläggen så verkar det vara ltd på Camen, inte Bee och det är hela vagnen inte enstaka sufletter som går att köpas... Ledsen om det är så :`(! Har sålt camen, har en B+ och skulle velat ha en suflett i ett färglatt Missoni mönster.. *snyft*

• withhope

Kimso, på Facebook under bilden (den som du kopierade), hittade jag inläggen. Har du även kopierat en bild från Bugaboos (hemsida) sida igår som jag har missat :(? Hann du se bilden de la upp på Bugaboos egna hemsida?

• withhope

Hittat!!! Sufflan är min om man kan köpa den seperat!!!!!!!!!!!! Whao, helt perfekt!!!!!!!!!!
  • withhope

Rätt glad att jag inte har en Cam .. men den kanske växer på en så jag har ett HA begär efter en ny cam om en eller två veckor :P
  • withhope

Var vi lika snabba AnpA Flört. Nä, exakt min tanke.. Camen var absolut inte lika fin.

• withhope

Igen ;).. Anpa, tror du att man kommer att kunna köpa sufflan seperat?? Eller ska de dra ut på det som med "sommarfärgerna", hinner liksom tröttna lite så ombytlig jag är (har dock samma make sedan nio år tillbaka :P) ! Vill ha tusen olika sufflor till min fina B Solig

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21