Bugaboo-tråd nr 21
Gillade själv färgen och kvaliten på tyget skarpt!! (åkte med min buggaköpare som en extra present
)
Gillade själv färgen och kvaliten på tyget skarpt!! (åkte med min buggaköpare som en extra present
)
. Vad tror ni, är det nägon Missoni Ltd som kommer??Bugaboo råkade lägga ut bilder men har tagit tillbaka dem igen.. Någon som hann se? Vad jag förstod (så hade jag rätt om Missoni sammarbetet) och att det lanseras en filt och sufletter?? Väntar med spänning!!
Lycka till Joddan
Kimso: Kollade på inläggen, tydligen la Bugaboo ut bilder (av misstag??) och några hann se dem. Vad jag kan utläsa från inläggen så verkar det vara ltd på Camen, inte Bee och det är hela vagnen inte enstaka sufletter som går att köpas... Ledsen om det är så :`(! Har sålt camen, har en B+ och skulle velat ha en suflett i ett färglatt Missoni mönster.. *snyft*
Kimso, på Facebook under bilden (den som du kopierade), hittade jag inläggen. Har du även kopierat en bild från Bugaboos (hemsida) sida igår som jag har missat :(? Hann du se bilden de la upp på Bugaboos egna hemsida?

Var vi lika snabba AnpA
. Nä, exakt min tanke.. Camen var absolut inte lika fin.
Igen ;).. Anpa, tror du att man kommer att kunna köpa sufflan seperat?? Eller ska de dra ut på det som med "sommarfärgerna", hinner liksom tröttna lite så ombytlig jag är (har dock samma make sedan nio år tillbaka :P) ! Vill ha tusen olika sufflor till min fina B