Inlägg från: withhope |Visa alla inlägg
  • withhope

Bugaboo-tråd nr 21

Kollade igenom bildtråden på bugaboo-facebook. Var tvungen att visa er den här ;).. vilken tanke får ni. Jag liksom får den här synen framför mig att föräldrarna parkerat bebis och hund utanför för att gå in och äta ;)

Vad som även slog mig var att nästan ingen vagn var pimpad!! Känns nästan lite tråkigt....
  • withhope

"Haha ha du kvar maken, finns ju vagnar man kan byta ut för att bota sin tristess Skrattande "
    Love it!!! Tror du man kan ha det som motargument när han gnäller på paketen som kommer till Been. - Det är för jag inte ska bli för uttråkad ;). Ligger dock sanning i det;).. Få en underbar kick av att shoppa till min vagn.. lite som man är nykär och väntar på en date det här nu när man väntar med spänning på om när, hur och var sufflan ska säljas :). (Jag har en lätt Buggaskada Oskyldig)

Får jag tag på en suffla kan jag ha min röda dyna..

• withhope
    Fröken Småland skrev 2011-05-09 10:05:11 följande:
    Var det någonsin någon som provade hur en Diva-påse sitter i Cameleon/Frog/Gecko? Bra pris!
    Jag köpte två, en till min Bee+ för jag tyckte bugaboos egna (äldre modell) blev för lång för min ettåring, bara hängde och sladdrade tyckte jag (blir nog bättre till hösten när hon fyller ut den). Du efterlyser ngn som har provat den i en cam/Frog/Gecko, vilket jag inte har gjort, men den sitter bra på min Bee. Kortare än den gamla bugaboos åkpåse, lite tjockare. Tycker att materialet på utsidan drar åt sig "flock" och det blir väldigt synligt, var väldigt nära på att stoppa ner en roller i skötväskan så jag kunde piffa till den under färden=det blev ett  irritationsmoment. Men på det hela är jag nöjd 195:- el 1295:- ;).
    Men Fröken Småland, har du behov av fler åkpåsar Flört...
  • withhope
    hej att skrev 2011-05-09 18:07:45 följande:
    Ja det är samma försäljare, har mailat och frågat men inte fått svar än.
    Tack för grattiset förresten! Äntligen en vagn!
    Jag sålde minståbräda på tradera och trodde att jag skickat med allt. Det var när jag skurade vagnen dagen efter då jag upptäckte att jag hade glömt att ta av dem. Tog direkt kontakt med köparen (som tyckte precis som du att det såg konstigt ut) och skickade iväg dem. Så jag hoppas för din skull att det är en lika yr säljare som mig och att du får tag på dem :)
  • withhope

Blå Hallon, fattade tydligen fel. Du har  köpt vagnen som har haft ståbrädan, och de sitter inte på vagnen? Hoppas att säljaren har lagt undan dem i ngn påse el så annars be om pengarna tillbaka eller vad en reservdel kostar..

• withhope
    bohusbebis skrev 2011-05-18 08:23:12 följande:
    Withhope, såg kopian i bildtråden. Synd att det var en kopia, för det var en snygg färg!
    Visst var den snygg :). Saken är att det ligger en ute på tradera som ser onekligen lik ut.. Sålde min vagn till Kristianstad, denna säljaren är en liten bit där ifrån+ att hon hade sålt en svart fleece sufflet innan (min köpare fick med en ny av mig). Hoppas jag har fel, att det inte är en kopia (men loggan på sittdelslocket och ettiketerna gör mig väldigt misstänksam..) och att det är min köpare som säljer den som en äkta, när jag gav henne den som kopia (gratis)..
    http://www.tradera.com/bugaboo-topset-canvas-mork-begie--auktion_340818_133374184
    Vad tror du bohusbebis?
  • withhope
    withhope skrev 2011-05-18 09:15:05 följande:
    Visst var den snygg :). Saken är att det ligger en ute på tradera som ser onekligen lik ut.. Sålde min vagn till Kristianstad, denna säljaren är en liten bit där ifrån+ att hon hade sålt en svart fleece sufflet innan (min köpare fick med en ny av mig). Hoppas jag har fel, att det inte är en kopia (men loggan på sittdelslocket och ettiketerna gör mig väldigt misstänksam..) och att det är min köpare som säljer den som en äkta, när jag gav henne den som kopia (gratis)..
    www.tradera.com/bugaboo-topset-canvas-mork-be...
    Vad tror du bohusbebis?
    Letade upp ett gammalt mail och kan se att det är samma namn på köparen och tradera... Har mailat och bett om en bättre bild på ettiketterna, får se vad som händer.
  • withhope
    standby skrev 2011-05-21 21:36:45 följande:
    Nu är auktionen makulerad på Tradera..
    Kan inte vara makulerad (?), den går ut om sju h.
  • withhope

" skrev 2011-07-19 23:10:34 följande: Kolla efter etiketter, kopiorna har inte såna. Kolla i sufletten tex. Jag menar typ tvättetiketter, inte de som det står Bugaboo på." Måste dementera ! Jag köpte en topset som visade sig vara en välgjord kopia (finns i bildtråden). Det topsettet hade etiketter (ink tvättråd). Etiketterna var i ett glattare material än orginaletiketterna. På en etikett stod det att tyget var svart ( det var inget svart tyg) och på en stod det topcot. När jag mailade Bugaboo fick jag det bekräftat att etiketterna inte "existerade", med andra ord var topsettet fake.

• withhope
    Mamma Tes skrev 2011-08-04 22:09:11 följande:
    Finns det någon annan skötväska som är lika stor som skip hop duo? Ursäkta Joddan, men den är fasen inte snygg
    Jag har haft en Jj cole technique swag väska som jag har varit super nöjd med, men nu börjar lillan bli stor så jag har investerat i en organizer istället (alltid packad och klar på vagnen). Önskade bara att den hade haft ett smart handtag/axelband..
  • withhope

Tesan L, såg att du hade en Willwin-väska, den jag har haft är nog tyvärr inte mkt större (fick i mer i Skip hop'en..). Så går det när man inte läser alla inlägg, utan bara ströläser.. ;)

• withhope
    Fröken Småland skrev 2011-08-17 16:07:42 följande:
    Annars kunde du gjort det the-Småland-way och köpt en av varje Drömmer

Flört
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21