Inlägg från: mammageno |Visa alla inlägg
  • mammageno

Bugaboo-tråd nr 21

Smygläser lite här och går och funderar på en camelon... jag undrar en sak dock; det går inte att köpa bara sittdelen ny utan man får liggdel med? Stämmer det?
    Sedan är jag nyfiken på var man kan hitta bästa priset på en ny CAM jag har kört pricerunner men ibland vet ni om det finns specialerbjudande bättre, där står ord priset bara.. bor i Göteborg kan tilläggas!

• mammageno

Jag har fastnat i byta vagn träsket tyvärr...är nöjd med bee'n men den går ju inte i vinter..,

Jag har kollat babycare och hittar bara vagnar från 8000 ngt (800€) ?!
    På kidzshoppen hittar jag bara med liggdel, är skitkass på detta tydligen

• mammageno

Ja jag har ju kommit förbi liggdelsåldern Jahaa är det DELAR man tar av?! Hittade inte kollar igen...

• mammageno

Sjukhusmamman; du är en ängel!! Tack!

• mammageno

Undrar om min nya barnvagnsbutik tar in delar?!....jag fick ju 20% rabatt där...gör de flesta som säljer vagnarna det eller ja, jag ringer dem i morgon!

• mammageno

Oj såg ditt tips nu först mammapåvift, tack! Ja nu är förvirringen total då jag var så inne på Swift (snygg) men gillade in att hon sitter åt fel håll, så bara poff får jag upp ögonen för CAM men jag skall klämma på den först men jag är ju sucker för bee och pimpning... Tänkte först sälja been då, men kommer nog ångra det!:-P tror nog thats a keeper! Ja det märker jag väl tänker jag...

• mammageno

Det finns ju nya i kartong på blocket men jag blir lite misstänksam faktiskt, bör man akta sig kanske?

• mammageno

Hej igen! Ja nu väntar jag på besked om en ihopplockad sittvagn från min butik , om det går för jag har 20% där och kommer bet 5800 och ev köpa regnskydd och toppset på tradera el blocket som föreslogs kul!

• mammageno

Jag hade tyckt det var gott med garantier, men tycker 10000 är för mkt då det är sittvagnen jag vill ha. Jag kommer få besked på måndag... Pm
    Man köper basklädsel behöver man ngn slags platta inuti då eller ? Om man tex köper på tradera tänkte jag?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21