Bugaboo-tråd nr 21
Hur fungerar det med sittdel beställer man sittdel och sedan bastyg och så topptyg? Var det ngn platta i ngnstans ? Fattar inte...är det platta i vastuget eller ingen platta i alls? Måste åka och kolla bättre...9
Hur fungerar det med sittdel beställer man sittdel och sedan bastyg och så topptyg? Var det ngn platta i ngnstans ? Fattar inte...är det platta i vastuget eller ingen platta i alls? Måste åka och kolla bättre...9
Jag hittade hur det är...jag lär mig!
Åh jag är sååå förtjust i min bee tänk om CAM är lika bra och Tom bättre ?!
Sjukhus mamman hon är inne på sin 8:e månad! Så hon kommer åka vagn ett bra tag till!
)
Jag har ju velat fram o tillbaks och som någon sagt fastnat i ngt barnvagnsbytarträsk, men hade bee haft lite terränghjul hade den varit grym!
Jag har tidigare haft en britax som har ergonomisk sittdel och tyckt den var bra och fottern med men jag tycker fjädringen och hjulen var kass, man kunde inte göra egna roliga suffletteroch inte ta av tyget heller. Dem är lite tyngre också...
Jag har för länge sedan klämt på en CAM men nu var det längesedan.
På måndag kommer säljaren från bugaboo till "min" butik och då skulle de höra med dom om det gick beställa delar till bara en sittvagn. Det kommer gå på ca 7200 ( tack för hjälpen, och om kidzshop
)!)
Men då har jag en kupong på nya kunder/ ny butik på 20% också! Trevligt!
Jag känner att det är såpass många som har problem med handtaget så garanti är välkommet...
Plus att hg nu har råd att kosta på mig då jag faktiskt fick tillbaka en GO peng på skatten! Me like!
Hur skriver jag egentligen???!!? Var vänlig och låssas om att jag för tillfället glömt alla skrivregler och stavning :-O iphonen gör dessutom lite spännande saker själv ibland!
Ps
Jag kommer välja en orange bas och svart topp o varukorg tror jag...är det fult?
Ja jag tänkte just det, med rosa det blir så fint ihop! Men då borde jag ta en grå bas och korg och rosa och orange toppklädsel så kan jag kombinera dem tex orange sitt och rosa suffla!! Åhhhhh
Jag såg ditt inlägg sjukhusmamman; att vagnen var bäst, låter bra!!
Fungerar stödbågen som en bygel ellervär den ivägen på sittdelen sen?
Taget !!
jag lyssnar på er!
Åh vad fint!!
Visst är det så!!
)