Inlägg från: mammageno |Visa alla inlägg
  • mammageno

Bugaboo-tråd nr 21

Bra info jag har just gjort i ordning min systers brio GO ( är ju bra på det plus att hon inte hinner de skall sälja den)och gjort den fin och ren, och de har kört med hjulen på fel sida (det är en reflex utåt) hela tiden! Haha knäppt!

• mammageno

Jag gjorde just en storrengöring och tog den milda autosol varianten på all metall och det vitadet blev skitbra! Det Vita Är VITT! Ta inte på den svarta där tog jag blackwax och polerade upp. Lackrengöring är också bra men polerar inte.
    Sedan går du över med lite olja och eftertorkar! Sååå fin! Ser helt ny ut!

• mammageno

Ben10 du har koll! Det finns massor av delar både på tradera och på blocket. På chassit får du garanti med, smart!

• mammageno

Ta inte autosol eller lackreng. På de svarta delarna bara, det blir en vit hinna som visserligen går att tvätta bort men det ät merjobb. Autosol är milt polerande och gör det lite matt,

• mammageno

AnPa skulle preciis länka; du är guld! Köp ram och sufflettbågar och spännen och chassi i butik och nya hjul det är lika bra.
    Varukorg sittdelstyg och toppset fyndar du

• mammageno

Oj blev fel ram och bågar och spännen av henne och chassit i butik skulle det stå. Jag tycker du skall pruta eftersom annonsen är gammal med.

• mammageno

Kan man skicka en hel vagn för 400 då borde det gå på 200:- tänker jag?
    Annars kan man skicka med schenker och då blir det ännu billigare men tar längre tid

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21