Inlägg från: mammageno |Visa alla inlägg
  • mammageno

Bugaboo-tråd nr 21

Byta ut alla tyg delar? Ja det vet jag att det går, men sedan är jag inte bäst på sånt här ... Men såg många adapters på tradera och blocket med, är det inte såna fyrkantiga man har?
    Chassit är ju viktigt att handtaget inte glider vet jag

• mammageno

Aaaaooooo
    Håller med tant pruselius, inte riskera det, ett nytt chassi kostar 2500 och det måste du köpa själv...

• mammageno

Vad hittade du det är det på blocket?

• mammageno

Ang selen till bee:
    Du går innanför plastsitsen och tyget och nyper ovanför och under den vita ovalen där sitter två små snäppen. Putta ut och dra igenom. Var noga så det kommer åt rätt håll sedan

• mammageno

Ok det visste jag inte om reparera hos cykelverkstad, bra !
    Hur är det med garantin på andra ägaren? Om personen har kvitto kvar och garantin gäller det på ägare nr två?

• mammageno

Preggie begagnat går vad ville du ha för färg?

• mammageno

Jag vill att det skall bli em snart, väntar på att de skall ringa och ge besked om jag får eller om det går beställa delar via min butik... Isåfall kommer jag beställa min CAM idag eller i morgon! Det BORDE gå, jag menar varför inte?! Mgn du skrev ngt om p&t regnskydd, är det bättre? Jag kan inte bestämma mig vara med färgen... Jag tror jag kör grå bas och orange topp ev iallafall, och köper en rosa begagnat.

• mammageno

Egentligen vill jag ha orange eller sandbas men bor ju på "landet" och är rädd att det skallbli tråkigt/sjaskigt ....

• mammageno

Meeen!! Jag beställer ju delar!!hallå att jag inte tänkte på det då kan jag ju välja en grå korg och ha roligare färg på basen? Ser det rörigt ut?

• mammageno

Om du plockar ihop alla delar så går det på 7200 men då har du inte fått toppset regnskydd och myggnät med Jag lyssnar...jag skall ju sälja den sedan och jag tvekade ju på limeswift då jag vet hur det kommer bli med leriga fötter... Tackar ödmjukast för alla råd!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21