Inlägg från: standby |Visa alla inlägg
  • standby

Bugaboo-tråd nr 21

Fråga till er experter! Köpt en begagnad Cameleon och märker nu att gummibandet och "kulorna" som håller ihop tyget på varukorgen fattas.
    Kan man köpa nytt eller ska man ersätta med ngt "hemmagjort"? Antar att man kan köpa gummiband och liknande stoppkulor på tygaffärer...

• standby

Inser att jag var klok och lät mannen bestämma vagn. :) Jag ville köpa en UJ beg till bra pris av en kompis men mannen ville absolut ha en Cam!
    Nu gäller det bara att få honom att förstå att det är kul att byta färg lite då och då.

• standby

Någon med ett bra tips på hur man lätt får bort alla hårstrån som snor fast sig i framhjulen på Cam?
    Jag har suttit och slitit bort dem med pincett men det kanske går att ta isär på ngt sätt så det blir enklare?

• standby
    bohusbebis skrev 2011-05-19 08:32:36 följande:
    tittade lite på de där bilderna på T, är verkligen ingen expert men tyget ser väldigt glansigt ut... försökte se hur själva loggan satt, men blev inte klokare... skulle nog inte köpa det som original. Men så har jag ju ingen Bugga snart längre heller
    Nu är auktionen makulerad på Tradera..
  • standby

Jag hittade den igen sen, måste blivit ngt skumt m Tradera i IPhonen, för på min minneslista stod den jättekonstigt o när man klickade stod det att auktionen var ogilitig eller ngt liknande.

• standby

Med risk för att framstå som helt korkad måste jag ändå fråga. :)
    Med min Cam fick jag ett tillbehör, silvrigt, tunt tyg. Det finns en båge i, lika som i teg skyddet. Vad är detta (solskydd? Vild gissning) och HUR ska den sitta?
    Just nu har jag liggdelen på om det har betydelse.

• standby

Tack AnPa! Då var jag rätt ute, försökte få på det så men lyckades ej. Får prova igen!

• standby

Jag får verkligen inte på solskyddet så här!
    Får man på ett ställe hoppar det av på det andra.... Tycker även regnskyddet är väldigt tight.
    Gör jag ngt generalfel eller ÄR det så meckigt?

• standby
    thisissarah skrev 2011-05-31 08:52:41 följande:
    Nån som har en bild på hur Tullsa regnskydd sitter på camen?
    OBS! Resåren har gett sig, är inte så sladdrig i nyskick. Knöligt är det oxå

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21