Inlägg från: standby |Visa alla inlägg
  • standby

Bugaboo-tråd nr 21

Det regnskyddet på bilden är Brio/Tullsa. Följde med Brio kombivagn.

• standby
    Mamma Bondesson skrev 2011-06-07 00:21:29 följande:
    Fråga:
    Någon som har bugaboos solskydd och kan tänka sig att fotgarfera alternativt berätta hur den är fäst i sufletten och hur den sitter kvar på ramen? Är den som myggnätet?

Har nämligen nyligen fått en breezy suflett av en underbar tjej i vår mammagrupp och är lite sugen att köpa till ett skydd med.

Tack på förhand!

Fick äntligen på det, var lite meckigt men när jag väl fått in hur man bäst gör så sitter det jättebra!
    Ursäkta dålig bild, tagen med telefonen.
  • standby
    Leonell skrev 2011-06-07 22:17:39 följande:

Hej!

Är det någon här som har nån bra mejl adress tll bugaboo för reklamationsärenden? Min dator har lyckats blocka bugaboos hemsida på nåt vänster... ;(

Tack på förhand!

PS. E d nån som hört nåt om kända fel på Donkeyn? Min går inte att dra ut o trycka ihop för att växla mellan mono o duo... DS

[email protected]
    Prova den, det är den adress som kommer i mejlet man får när man skapat en användarprofil på hemsidan. Om den inte är rätt för just ditt ärende borde du ju rimligtvis bli hänvisad till rätt iaf.
  • standby

Hoppfullheten - de är för att fästa väskans lock i. Man kan ju byts o ha olika, jag har 4 st :) Har bild i mitt galleri där jag tror man ser väskan.., (skriver p telefonen nu så jag kan ej kolla)

• standby

Svärdottern - man drar över den både vid fotänden o p sufletten. Har inte hunnit använda den alls ännu men räknar med att ha den mkt i sommar! Stänger ju oxå ut mygg mm.

• standby

Canvas, fleece drar åt sig mkt damm, hår osv och en väska ställer man ju ifrån sig p golvet.
    Sen ska det ju matcha vagnen också.. Välj efter det! Mitt lock i fleece är svart så då syns det ju mkt m damm. Sand klarar sig säkert bättre.

• standby

Satte precis dit solsufflan på camen.. Lär säga att jag blev lite besviken, den säckar rätt mycket längst bak :(
    Sufflettpinnarna är lika va? Inte en som är kortare än den andra eller så? (orkar inte ta av och kolla..)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21