Bugaboo-tråd nr 21
Det regnskyddet på bilden är Brio/Tullsa. Följde med Brio kombivagn.
Det regnskyddet på bilden är Brio/Tullsa. Följde med Brio kombivagn.

Hej!
Är det någon här som har nån bra mejl adress tll bugaboo för reklamationsärenden? Min dator har lyckats blocka bugaboos hemsida på nåt vänster... ;(
Tack på förhand!
PS. E d nån som hört nåt om kända fel på Donkeyn? Min går inte att dra ut o trycka ihop för att växla mellan mono o duo... DS
Hoppfullheten - de är för att fästa väskans lock i. Man kan ju byts o ha olika, jag har 4 st :) Har bild i mitt galleri där jag tror man ser väskan.., (skriver p telefonen nu så jag kan ej kolla)
Svärdottern - man drar över den både vid fotänden o p sufletten. Har inte hunnit använda den alls ännu men räknar med att ha den mkt i sommar! Stänger ju oxå ut mygg mm.
Skötväskans lock finns även i canvas.
Canvas, fleece drar åt sig mkt damm, hår osv och en väska ställer man ju ifrån sig p golvet.
Sen ska det ju matcha vagnen också.. Välj efter det! Mitt lock i fleece är svart så då syns det ju mkt m damm. Sand klarar sig säkert bättre.
Vet inte riktigt hur du menar m mygg ätet,
Myggnätet så klart... Har ej anv det ännu. UV-skyddet sitter dock riktigt tight.
Satte precis dit solsufflan på camen.. Lär säga att jag blev lite besviken, den säckar rätt mycket längst bak :(
Sufflettpinnarna är lika va? Inte en som är kortare än den andra eller så? (orkar inte ta av och kolla..)