Bugaboo-tråd nr 21
Inlägget klipptes,
Tänkte inte att jag spillde och drällde så mkt, mitt nöt.
Vagnen blev bra iaf!
Inlägget klipptes,
Tänkte inte att jag spillde och drällde så mkt, mitt nöt.
Vagnen blev bra iaf!
Nu börjar här rivas och tuggas på bumperbar. Än så länge utan tänder men snart kommer det med.
Tips om vart jag kan köpa skydd som sitter bra?
Tesan L, vill helst ha ett virkat och den kompetensen har jag inte :)
En liten fråga som inte känns så aktuell för de flesta kanske men
Jag tänkte vara smart och fynda solsuflett nu mitt i julrushen (på blocket då alltså). MIn fråga är om de är nåt att ha? Eller är det dumt att de är transparanta vid nätet så barnet inte får "lugn och ro" när det ska sova? Annars har jag en offwhite suflett som ju inte blir såååå varm....
Vad tycker ni som provat eller har den?
Vilken superfin tomte-suffla! Ja allt du syr är jättefint.
Jag använder ett Brio som jag fick med till en kombivagn jag köpte för längesedan. Funkar fint!
Har ni sett den här
på http://www.tradera.com/bugaboo-led-positionsljus-juldekoration-for-t-ex-cameleon-auktion_340818_145832417 ?
Inte min auktion så klart!
Utefter era kommentarer att döma så gjorde jag rätt i att inte köpa vinterhjulen. Löste det genom att skaffa pansarvagn (FÅTT av snäll medlem här i tråden
) att ha när det blir mkt snö, än så länge har det inte behövts.
En sak som stör mig med min Cam, den drar klart åt vänster... Så irriterande! Inte bara på ojämnt underlag, vilket är naturligt att den gör, utan även när jag går på ställen där det är helt plant. Någon som har ngt bra tips på vad/om man kan göra ngt åt det?
thj - tack för tipset! Jag har utfört manövern så får jag se hur vagnen uppför sig imorgon.
fruV - jag bytte vid 4 månader då sonen hatade att ligga ner i liggdelen och jag i princip fick bära jämt.