Bugaboo-tråd nr 21
MC! Har aldrig hittat den andra delen! Tack för bra beskrivning
*trög*
MC! Har aldrig hittat den andra delen! Tack för bra beskrivning
*trög*
Till 26/4 står de på deras hemsida!!?!!
Jag fick 50% rabatt på Bee+!!!! frågan är om de verkligen stämmer???? ![]()
Yes! Nybliven ägare till svart Bee+!!!! Till PANGpris!!!
Viskar *50% rabatt fick jag ändå tillslut!*. Min svarta Bee+ kommer imorgon! Ska sälja cameleon nu... Frågan är om man ska skicka med åkpåsar eller sälja dem separat i höst?
Jag köpte den igår natt och då stod det inte ännu att erbjudandet inte gällde vagnar så köpet gick igenom på 50%. Så fick jag mail från dem att de bad om ursäkt för sin miss att de bara var 20% på vagnen o undrade hur jag ville göra, ta tillbaka pengarna eller betala lite mer. Jag svarade att pga att de inte stod någon om att erbjudandetbinte gällde vagnar så vill jag ha min 50% rabatt ändå. Ska jag vara helt ärlig så trodde jag inte jag skulle få det. De svarade idag att de kommer leverera vagnen imorgon!!!! :0) :0)
Fast jag fick inget erbjudande på mail utan var ny kund så jag gick bara efter vad som stod på startsidan liksom. Ibland ska man ha tur! De var ju jätteshysta, kommer handla där igen!!' ![]()
Ska man sälja med åkpåsar i ett paket till cameleon så här mitt i sommaren eller ska jag spara dem och sälja separat i höst när folk börjar bli desperata?
Finns sittdyna och parasoll i khaki? *planerar hur jag ska pimpa min nya fina svarta bee, gissa om jag är lycklig eller*.
Inviger Bee+! Love it more than the old one!