Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

går det inte att förlänga sittsen på bee+ som det gick på den gamla??????? tycker att sonen glider ner

silas 2009-03-03
  • Joddan

Har dragit o dragit men den är stenhård. Får pröva utan barn i när jag kommer hem . Då vet jag att det går o att jag inte tar sönder ngt när jag drar

Silas 2009-03-03
  • Joddan

Drog i fel del! Nu är den längre! Men jag tror min varukorg är felsydd. Jättefin på ena sedan och alldeles böjd på andra

Silas 2009-03-03
  • Joddan

Mugghållare är no.1 tillbehör! Ska köpa en till sonen också för nu delar vi

Silas 2009-03-03
  • Joddan

LR75 varje bild som han lägger ut på vagnen är felmobterad på något vis. Oavsett hur långa kommentarer jag lämnat så har han ändå så på bild. Men hans vagn i verkligheten live de gånger jag sett den har den varit korrekt så långt jag kunde se. Han vill nog bara provosera lite. Äääääälskar min Bee+!!!!!!!!!! Bara så ni vet liksom, fall ni missat

Silas 2009-03-03
  • Joddan

6500 är de bra för 1år gammal cameleon heldenim med precis utbytt chassi+bas? Inga fler tillbehör?

Silas 2009-03-03
  • Joddan

Galia- Du ska inte trycka in de runda knapparna utan de fyrkantiga som sitter nedanför de runda. De runda är till för sittdelens vilodag sitt och liggläge sedan...

Silas 2009-03-03
  • Joddan
    Galia skrev 2010-06-13 20:53:44 följande:
    Joddan och Stargirl: aha Skäms det förklarar ju saken Stort tack för hjälpen!
    Så lite så!Glad
    Silas 2009-03-03
  • Joddan
    Sjukhus Mamman skrev 2010-06-15 15:29:02 följande:
    Om det hade skavts av benen eller armarna eller nåt sånt så ja visst de känns ju som att det kan vara okej... men inte att den skavs av själva barnvagnen tyget e lixom "repat" så jag vågar inte använda camen utifall att det skulle spicka upp ännu mer!
    känns så förbannat trist då detta är 3je gången vagnen pajar och jag inte vågar använda den. och sist tog det 4a månader innan några delar kom!
    *sur å bitter*

Men denim finns ju inte längre... hur fasen löser man det då vid en reklamation?
    Jag har fått denim varukorg nu på reklmation så de har nog i lager...
    Silas 2009-03-03 minigard.blogspot.se
  • Joddan

Vaniljkyss- Samma hände min vagn bara efter ett par månader så jag fick ett nytt hjul. Du kan köpa nytt själv kostr någon hundring bara. Kan beställas och köpas i de flesta butiker.

Silas 2009-03-03 minigard.blogspot.se
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21