Bugaboo-tråd nr 21
går det inte att förlänga sittsen på bee+ som det gick på den gamla??????? tycker att sonen glider ner ![]()
går det inte att förlänga sittsen på bee+ som det gick på den gamla??????? tycker att sonen glider ner ![]()
Har dragit o dragit men den är stenhård. Får pröva utan barn i när jag kommer hem
. Då vet jag att det går o att jag inte tar sönder ngt när jag drar ![]()
Drog i fel del! Nu är den längre! Men jag tror min varukorg är felsydd. Jättefin på ena sedan och alldeles böjd på andra ![]()
Mugghållare är no.1 tillbehör! Ska köpa en till sonen också för nu delar vi ![]()
LR75 varje bild som han lägger ut på vagnen är felmobterad på något vis. Oavsett hur långa kommentarer jag lämnat så har han ändå så på bild. Men hans vagn i verkligheten live de gånger jag sett den har den varit korrekt så långt jag kunde se. Han vill nog bara provosera lite. Äääääälskar min Bee+!!!!!!!!!! Bara så ni vet liksom, fall ni missat ![]()
6500 är de bra för 1år gammal cameleon heldenim med precis utbytt chassi+bas? Inga fler tillbehör?
Galia- Du ska inte trycka in de runda knapparna utan de fyrkantiga som sitter nedanför de runda. De runda är till för sittdelens vilodag sitt och liggläge sedan...
det förklarar ju saken
Vaniljkyss- Samma hände min vagn bara efter ett par månader så jag fick ett nytt hjul. Du kan köpa nytt själv kostr någon hundring bara. Kan beställas och köpas i de flesta butiker.