-
Jaha.. Tänkte att de är bättre eftersom de är "svenskt". Men de kanske blir detsamma med frakt o så? Har iofs bara bra erfarenheter av PW men vi får seKajsan skrev 2010-05-02 20:24:45 följande:Fast det blir ju samma pris som att klicka hem den från england och den kommer ju från samma ställe
.
-
Jag har reklamerat till PW, de gick bra. Behövde bara skicka lite foton på problemet. Nästan jobbigare när jag skulle reklamer chassit här på svensk websida. Som ville att jag skulle fota mitt glidande chassi. Hahah! Nä då blev jag putt o bad dem lita på mitt omdömme!

-
Är det sant!!! Fy vad dåligt, borde ju få en ny från bugaboo...
-
VA?!?! Näää, nu ska jag avboka min!
-
Bra med hållaren när man är på powerwalks! Musik i iphonen direkt till örsnäckorna. Ist för i vÄskab?
-
På bilden med din 5-åring har du väl flyttat suflettspännena uppåt? Har en kompis vars två-åring inte kan ha huvudet under sufletten längre, så de vore konstigt om en 5-åring kan det utan ha flyttat upp suflettensfästen...???Stargirl skrev 2010-05-12 08:09:49 följande:Här har du en bild på min då 5 åring. (han sitter i syrrans vagn) Samma pojke.....2 år. Cameleon är mycket rymligare än Teutonia. -
Han blir två om någon vecka och när han sitter i vagnen så måste han böja in huvudet och det blir en stor bula utanpå sufletten. Synd att de inte är mitt barn annars skulle jag fotat. Men han ser för stor ut, över kroppen kanske är ovanligt lång, eller så har de att göra med att han har en jamaikansk pappa på 1,95Fröken Småland skrev 2010-05-12 11:38:35 följande:Stargirl har flyttat sufflettfästena, ja. Och det är en stor bidragande orsak till att femåringen faktiskt ser ut att sitta riktigt hyggligt i vagnen även om han självklart är för stor egentligen. Men att en två-åring inte skulle få plats tror jag inte ett dugg på.
. Är rädd att min son kommer växa ur den med... också stor!
-
När jag anmälde en tjej som inte skickade mina köpta varor så la dem ner fallet tillsist för att "det inte var brott"... Hur det nu kan vara lagligt att sälja saker och inte skicka varan.Xst skrev 2010-05-12 21:56:29 följande:Polisanmälan: De spårar kontonummer och även ipadress som använts osv. De hittar puckot sen får man väl se om det läggs ner på brist på bevis.. tyvärr vanligt.Jag fick dock tillbaka mina pengar efter 2 månaders tjat! *tack och lov!!!* -
Fy vad dåligt av tradera tycker jag. De borde också ta ansvar när de fått så mycket information! Man slutar aldrig förvånas över hur elaka männskor kan va som luras så. LR75 vi var nog 10 personer som anmält! Trots de lades de ner, så dåligt. Vet inte om de andra fick tillbaka pengar av säljaren som jag fick till slut...
-
Hur bred är igentligen Cameleon? Har läst tre olika bud 60,62, 64...?