Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

LR75 skrev 2010-05-18 23:23:28 följande:
    röstar helt klart på offwhite!!!
    Ja visst blir de snyggt! Har pratat med maken och han gillar offwhite klart bäst... Har ju haft offwhite åkpåse och cerice och den var inte lika uppskattad till sonen .
    Har beställt ett bumberskydd nu också, i svart imitationskinn . Tror det blir snyggt till skötväskan denimen och det offwhita parasollet och dynan.
    Loooove my cameleon och är så grymt glad att sonen ääääntligen sover bra i sin vagn eter månader av protester...
    Silas 2009-03-03
  • Joddan

Jag har sett hans vgn live och då är den bra ihopmonterad. Men på varje bild typ i hans blogg där mn ser vagnen gör han något med den så den ser konstig ut. Tror att han bara vill provocera och få lite liv runt varje grej.

Morr!
    Irreterad som jag blir lämnar jag inlägg varje gång :0
    Silas 2009-03-03
  • Joddan

Nu tvättar jag hela min denimklädsel för första gången! Alla delar samtidigt för att de ska ha samma tvätt, är såååå nervös om de blir för ljusa...

Kan man hänga dem i tvättskåp på 30c?
    Jag tvättar dem nu i 40 grader fintvätt utan centrufugering och i tvättråden står det torktumling en prick(???). Vågar man torkskåp? Det borde man väl???
    Har för övrigt beställt offwhite dyna och parasoll nu :0)
    Silas 2009-03-03
  • Joddan

Hurrni!!! Tvätten är klar, torkskåp eller inte?

Har läst i FAQ att de ska tvättas i 30 grader trots att det står 40 grader i tygerna, men inget om torkskåp... Aaaaah heelp!
    Silas 2009-03-03
  • Joddan

Jag ångrar att jag tvättade min klädsel {#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}.

Varukorgen har blivit liten och plattan får inte plats och det blir fula veck på kanterna. PLUS att botten på varukorgen har blivit alleless bubblig och har liksom lossnat innuti.
    Sufletten har blivit helt sackig på den bakre väggen och sitter apdåligt!!! {#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}
    Skulle jag hellre ha stått ut med att klädseln var lite fläckig...
    Silas 2009-03-03
  • Joddan
    Fröken Småland skrev 2010-05-21 09:32:57 följande:
    Men! Står det 40 grader på tvättrådet? I så fall tycker jag att du skall reklamera varukorgen. Ett alternativ är att väta den lite igen och dra i den lite medan den är blöt, eventuellt sätta bottenplattan på plats när den är lite fuktig. När det gäller suffletten tror (hoppas) jag att du har gjort generalfelet och satt sufflettfästena på fel sida. Prova att byta plats på dem och se om det hjälper.
    Ja det står 40grader! Jag tänkte läggga i bottenplattan för att få i de ordentligt men somnade från det tyvärr.
    Har redan påbörjat en reklamation på varukorgen för att dragskorna (heter det så) har ramlat av. Ska maila och påpeka detta också.
    Ska kolla de där med suflettspännena. Jag brukar ha koll och inte göra fel men som sagt, det blev sent igår  :).
    Den blev ren och fin iaf {#lang_emotions_dreamer}
    Silas 2009-03-03
  • Joddan
    LillaG skrev 2010-05-21 09:33:23 följande:
     Va? Låter som reklamation tycker jag. Nackdelen är att det kanske inte finns några nya denim-delar . Jag tvättade oxå mina denimgrejer igår och har monterat på dem igen. Inga problem med något, förutom att jag lyckades dra sönder ett gummiband på sufletten, men det får jag skylla mig själv för och sy fast igen.
    Men om de inte har några vanliga 007delar så får de allt ge mig en red
    Silas 2009-03-03
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21