Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

metste skrev 2010-03-17 16:47:44 följande:
    Hej! Funderar på att köpa en ståbräda till min bugga, funkar den nya ståbrädan till Frog? Vad är skillnaden på den nya resp gamla?
    Den funkar till Frog. Främst är det att det är snabbfästen så man slipper lägga vagnen ned för att få på brädan. Sen är den lite mindre också.
  • Fröken Småland
    plupp06 skrev 2010-03-17 17:30:17 följande:
    Nu är det bestämt, vi köper en bugga! Funderar lite på detta med färgval, är inne på en grå/svart men är det kanske tråkigt? Annars grå/sand. Blir sandfärgen smutsig fort?
    Jag tycker att grå/svart är superfint. Enkel och snyggt
    Asereht skrev 2010-03-17 17:55:41 följande:
    Vad ska man ha för färg på sufflett + liggdelslock till klarblå liggdel och senare bas? Färger jag funderar på är svart, brun eller röd. Svart kanske blir tråkigt, funkar brunt öht och är rött aldeles för "galet"?
    Jag älskar gamla klarblå basen men tycker att den är väldigt svårmatchad. Den enda topp som jag tycker är riktigt bra till den är Colorblocks men den är jag å andra sidan rätt trött på. De tre färgerna som du nämner är de enda jag skulle kunna tänka mig förutom Colorblocks. Och denim förstås.
  • Fröken Småland

Asereht: såg nu att du skrev rött, det hade jag inte valt...

Här är en galen kombo

Jag har ganska många kombinationer med blå bas i mitt galleri

• Fröken Småland
    Candra skrev 2010-03-19 09:08:36 följande:
    Vad kostar en ny sittdel? Och vad är ett vettigt pris beg?
    Tja, 600 kanske för en populär färg såsom brun eller denim. En hundring mindre för andra färger. Nypris är 970 tror jag.
  • Fröken Småland
    Liten Mjau skrev 2010-03-18 21:40:50 följande:
    Funkar vekligen en FROG suflett på en CAM?
    Egentligen inte. Det går antagligen att klämma på den om man byter sufflettfästen men snyggt lär det ju inte bli {#lang_emotions_undecided}
  • Fröken Småland

Angående att bädda i Buggan; jag skulle haft åkpåsen i alltid och sen bara öppna påsen och lägga i en bomullsfilt de gånger man har den inomhus.

• Fröken Småland

Hmmm, nu borde nog nya Bee komma till butikerna nästa vecka. Någon som fått något tillförlitligt förhandsbesked?

• Fröken Småland

Stargirl: jag kan eventuellt överväga att byta jämnt mot din bas k *generös* Miss Boring: jag har oanade talanger

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21