Inlägg från: Katjan |Visa alla inlägg
  • Katjan

Bugaboo-tråd nr 21

Swenglish- skydden går att beställa via Bugaboos återförsäljare. Nk o bonti finns ju b.la. Om jag inte minns helt fel så hade bonti en kille på deras verkstad som kunde laga Bugaboo chassin... de äldre iaf. Du kan ju testa o ringa dit med eller rulla in med vagnen.

• Katjan

Missr- Klipp inte bort det. Om man tar bort bandet så finns det ett hål som är väldigt fult när det syns.

• Katjan

Är det någon som vet ifall plastbrickorna till bee+ fungerar? De som man sätter nere vid hjulen så att de inte ska vobbla.

• Katjan

Mollan- jag tror att det går bättre till våren. Men det kostar ju inte många kronor att testa... Går det inte så kan du alltid lägga ut en annons senare.

• Katjan
    Fröken Småland skrev 2011-01-07 07:07:14 följande:
    Golden ticket: vad är det för brickor? Jag blir galen på min vobblande Bee!
    Några gummibrickor som man sätter mellan hjulen. Visst blir man galen på been när den vobblar =(.
    Nu har jag ingen bee + längre då jag sålde min efter 3 veckor. Stod inte ut med att hjulen vobblade så och som svar ifrån bugaboo fick jag att man skulle ha ngn vikt i varukorgen o att det inte var ngt fel på vagnen.

Sjukt tyckte jag för en vagn ska ju inte behöva vobbla när man har en bebis på 7kg i vagnen o vadå behöva ha vikt i varukorgen... så det blev till o sälja den. Men tydligen har dom tagit fram brickor nu till ett problem som för några månader sedan inte var ett problem alls.. jaja bra att dom tar tag i saken trots allt.

Funderar på om jag ska köpa en bee+ igen eller inte.. måste kolla ifall brickorna funkar bra först
  • Katjan
    Tant Pruselius skrev 2011-01-13 14:08:56 följande:
    På barnbutiken som ska stängas igen har dem sänkt priset på alla vagnar med 20% även buggorna - all black'en dock med 10% den försvann lika snabbt som det tar att snyta en ekorre. Men dem hade 3 fina bee+ och 2 CAM sist jag var in...
    Vilken butik är det nu som ska stängas?
    Verkar vara en svår marknad med barnbutiker.
  • Katjan
    Katjan skrev 2011-01-13 14:42:54 följande:
    Vilken butik är det nu som ska stängas?
    Verkar vara en svår marknad med barnbutiker.
    heron borde det vara
  • Katjan
    Tant Pruselius skrev 2011-01-13 14:06:00 följande:
    Behöver proffs hjälp - vilken ståbräda passar till gamla chassit?
    Båda två passar. Har den nya brädan på min all black o jag tycker den är bättre än den gamla modellen som vi har haft tidigare
  • Katjan
    Joddan skrev 2011-01-13 14:57:47 följande:
    Barnbutiken på Götgatan? Ska de byta ägare igen?
    De ska stänga butiken i Heron o öppna en ny på Gamla Brogatan istället.
  • Katjan
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-19 20:18:55 följande:
    MEN GUUUUUD ÄNTLIGEN! om man går in på kidzshop.se och klickar på nyheter så kan man välja "designa din bugaboo sittvagn" där kan man alltså köpa en cameleon endast sittdel för 7600 kr åh så jag har saknat det!
    Så jätte tips till er som bara vill ha en sittvagn!
    Har man inte alltid kunnat beställa delar så att man endast får en sittvagn?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21