• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Insomnie

Ben10: Jag vet inte riktigt hur den bilen ser ut invändigt men det är ju bara att testa som sagt. Ingen lätt match med tre bakåtvända bilbarnstolar oavsett bil känns det som, vi får dock vända på den första i höst, det blir skönt. När det strulade med vagnsadaptern för mig så sa de i butiken att den brukar vara riktigt trög att sätta på och som de slet och drog så kändes det inte alls bra. Men så är det väl föregångaren till den Akta Graco som vi har som adaptern egentligen är till för..

• mammageno

Roligt grattis till tillökningen då!

• Sweetheartno1

Åhh jag blir så sugen på att hämta hem min cam nuuu ! När alla pratar om sina och köper nya !

• mammageno

Hihi jag kan inte hålla mig om sånt...ditt argument att ta hem den; måste se så allt är ok annars kanske det tar tid att byta med ev leveranser. Det körde jag med min man!

• mammageno

Men om det inte är mannen som undrar varför utan det tex råder platsbrist som min syrra hade då kan du ju ha det sommargument till dig själv även; jag måste veta hur mkt plats det behöver göras...

• Sweetheartno1
    mammageno skrev 2011-04-10 20:32:16 följande:
    Hihi jag kan inte hålla mig om sånt...ditt argument att ta hem den; måste se så allt är ok annars kanske det tar tid att byta med ev leveranser. Det körde jag med min man!
    mammageno skrev 2011-04-10 20:34:10 följande:
    Men om det inte är mannen som undrar varför utan det tex råder platsbrist som min syrra hade då kan du ju ha det sommargument till dig själv även; jag måste veta hur mkt plats det behöver göras...
    Haha jo platsbrist är det väl tills i Juni när vi flyttar. Och bebis kommer inte förens i Juli ! 
    Och gubben tycker att det är dumt att ta hem den och stirra sig trött på den !  
  • mammageno

Visste det ! Dessa män! Fattar inget!
    Nä men skämt åsido det låter klokt att låta den vara då. Men efter flytten borde det gå bra, roligt att få både barn och nytt boende! (och en bugga !)

• Duntoffla

Hej hej

Nu var det länge sen jag var här i tråden igen. Har så smått börjat bli lite sugen på en Bee (jag som tidigare sagt att de ser ut som skit ) men har nu fråga till er som har/har haft både Cam och Bugaboo bee +....vad finns det för plus och minus tycker ni?

Bring it on!

• mammageno

Jag har inte bee + men en bee och en CAM och jag skulle inte köra bee som endavagn iaf.