• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • mammageno

Vad hade du tänkt ge? Det finns en helt ny i Malmö för 5500:-

• Insomnie

Är lite sugen på att piffa upp min bugga lite, har en egensydd suflett på.. men vad ska man hitta på nu? Får inte vara alltför komplicerat.. Sittdyna är ingen idé ännu då dottern ligger i liggvagnen ännu.. Några förslag? Jag har idétorka.

• Sweetheartno1

Ni som orkar och kan plocka ihop en vagn så är för mig imponerande ! Skulle inte ha tålamod !

• Insomnie

Angående hjulen så skulle jag också köpt nya.. Jag hade jätte fina hjul men efter några få turer på snö, is och grus i vinter så är de små hjulen inte i närheten av nya längre..

• mamma på vift
    Insomnie skrev 2011-04-08 20:53:21 följande:
    Är lite sugen på att piffa upp min bugga lite, har en egensydd suflett på.. men vad ska man hitta på nu? Får inte vara alltför komplicerat.. Sittdyna är ingen idé ännu då dottern ligger i liggvagnen ännu.. Några förslag? Jag har idétorka.
    Bumperbarskydd, en fin filt som matchar suffletten eller ett påslakanset att ha i liggdelen
    Home Is Where The Heart Is
  • lissats

Hur långt upp ska skumgummit på handtagen egentligen vara? hur mkt av det silvriga ska synas på sidorna om hålet? Mina verkar glida..

• Ben10

Blå hallon- inte e det jag ville bara köpa vissa delar o tydligen jättemånga som va intresserade av hela vagnen så jag kikar nog vidare har ingen brådska

Mammageno-den vart jag lite sugen på men maken sa stopp en vagn här hemma som ska säljas innan jag fick köpa så dyrt, små delar va ok;), o då hinner den ju garanterat bli såld:(

Ni allvetandes: en affär i Malmö/Lund som säljer bugga vik kläma känna köra lite även om jag redan bestämt mig kanske hittar man en katalog där man kan dregla lite över alla nya vagnarna

• mammageno

Det finns två till med ram den som kostar 1300:- och tillbehör skynda att fynda!