• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Insomnie

Mamma på vift: Tack för tipsen! En filt vore mysigt att sy.. Bumperbaren använder jag inte just nu, tycker den bara va ivägen annars skulle jag nog sy ett sånt..! Kan iaf meddela att skötväskan min livar upp iaf, får MASSOR med snälla kommentarer och nyfikna frågor om den.. Ja, visst.. den har du sytt

• mamma på vift
    Insomnie skrev 2011-04-09 02:37:53 följande:
    Mamma på vift: Tack för tipsen! En filt vore mysigt att sy.. Bumperbaren använder jag inte just nu, tycker den bara va ivägen annars skulle jag nog sy ett sånt..! Kan iaf meddela att skötväskan min livar upp iaf, får MASSOR med snälla kommentarer och nyfikna frågor om den.. Ja, visst.. den har du sytt
    Vad roligt att höra!!! Älskar det tyget från Ikea... man blir så glad av det!
    En filt är ju ett ganska lätt sätt att piffa upp en vagn  
    Fröken Småland skrev 2011-04-09 07:56:01 följande:
    Insomnie: vad fin!!! Hon är duktig den där mamma på vift
    Gulle dig Kyss

Home Is Where The Heart Is
  • hej att
    mammageno skrev 2011-04-08 20:38:21 följande:
    Vad hade du tänkt ge? Det finns en helt ny i Malmö för 5500:-
    Det beror helt på skick, men jag är så sugen på att ha eget tyg så egentligen är det nog lite dumt att köpa en dyr vagn om jag ändå tänkt byta tyget. Men eftersom vi börjar bli lite smått uppgivna så har vi höjt taket lite hela tiden...
    Den för 5500 i Malmö känns okej, men är det seriöst? Jag fick lite vibbar om att det kanske var en chansning det där... men jag å andra sidan är ju inte allt för bevandrad i det där med rimliga priser.

Sambon vill ha en brio sing som säljs komplett med babyskydd + bas för 6000 kr, och det är ju lite svårt att slå... Men jag vill verkligen inte ha den vagnen, har mätt och kommit fram till att jag kommer slå upp dörrlisterna totalt med den.

Tack för hjälpen verkligen! Har sett annonsen för 1300 också, det kanske... *räkna*
    www.ietthuspaeno.se - Blogg om en motivatoriskt utmanad vaginalsvensk.