• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Ben10

Japp liggdel färdig monterad o nu av o nerpackad igen nu ska sittdelen provmonteras oxå bara men först kika/rösta på team orange i körslaget;)

• hej att

Ännu en fråga: Om det är ett helt företag att byta från ligg till sitt, hur är det då att byta från ligg/sitt till babyskyddet? Om man vill byta lite snabbt innan man går in i affären tänker jag...

www.ietthuspaeno.se - Blogg om en motivatoriskt utmanad vaginalsvensk.
  • mammageno

Kolla tradera där finns en komplett ram nu!

• Ben10

AnPa- tack
    mammageno- såg oxå den o tänkte typiskt nu ramlar det väl in delar sen tittade jag på min nya vagn o kände att jag e helt nöjd.

• hej att
    mammageno skrev 2011-04-09 22:46:15 följande:
    Kolla tradera där finns en komplett ram nu!
    Tackar!
    Såg den förut, la ett bud tidigare ikväll. Frågan är vad reservationspriset kan vara på om köp nu är 1500 kr? (med frakt)
    Tänkte vänta någon vecka och se om det dyker upp något, sen lägger jag en beställning på ram, chassi och hjul nytt istället om jag inte hittat någon vagn. (och resten från tradera vid tillfälle)
    AnPa skrev 2011-04-09 21:37:37 följande:
    Blåhallon: babyskyddet klickar du på en adapter som du sätte på ramen istället för ligg/sittdel, den blir då "låset" för chassit. Med andra ord behöver du inte ta av tyget från ramen :)
    Aha! Ja det verkar lite smidigare!