Inlägg från: thisissarah |Visa alla inlägg
  • thisissarah

Bugaboo-tråd nr 21

standby skrev 2011-06-01 10:19:20 följande:
    OBS! Resåren har gett sig, är inte så sladdrig i nyskick. Knöligt är det oxå

Tack för bilden!
    Har ett regnskydd från Emmaljunga men när man har sittdelen på fullt sittläge så hänger regnskyddet ner på marken, sjukt irriterande. Hur sitter universalregnskyddet då?
  • thisissarah
    standby skrev 2011-06-01 10:28:12 följande:
    Det regnskyddet på bilden är Brio/Tullsa. Följde med Brio kombivagn.
    Jo förstod det. Undrar om det är stor skillnad på universalskyddet.
    Hur de är när man har sittdelen på fullt sittläge.
  • thisissarah
    Liten Mjau skrev 2011-06-01 21:57:22 följande:
    Ok tror att du kan köra med dem minst ett par år  till. de blir tydeligen plattta och lite håliga ganska snabbt. Min fjädring var det inget fel på. Jag tycker swirvelhjulen är svindyra så om man inte behöver byta så kan det va skönt att slippa. Som sagt vi köpte nya pga av ny bebis  
    Jo jag är sugen på ett par nya men som sagt de kostar en hel del.
    Jag tycker att de ser nötta ut men har som inget annat att jömföra med, vet inte hur de ser ut när det är riktigt slitna.
  • thisissarah
    Liten Mjau skrev 2011-06-01 22:10:24 följande:

ett gammalt och helt nytt
    Tycker inte att det gamla såg så nött ut?
  • thisissarah

Jag är lite i valet och kvalet på om jag ska slå till på ett nytt chassi. Har det gamla medvingmuttrar men är så sugen på det nya chassit som är så snyggt. Tror att jag behöver övertalnings hjälp :P

• thisissarah
    Dunderklumpen skrev 2011-06-08 08:49:32 följande:
    Den som går vågrätt menar du?

Om din bebis (som min) inte är så stor än så sitter grenbandet till selen väldigt långt fram. Om den gör det så drar du grenbandet genom den remmen för att liksom få en tightare fit på selen.
    Ok, för att nu har jag knäppt den så att den är på baksidan att sittdelen. Trodde att det var för att spänna den delen längst ner.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21