Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Bugaboo-tråd nr 21

Asereht skrev 2010-10-11 12:46:54 följande:
    Styra fram är bra om du tex går i terräng eller snö/sand. De stora klarar hinder och modd bättre än de små.
    Aha! Men hur ändrar man det då?
  • bohusbebis
    Asereht skrev 2010-10-11 12:46:54 följande:
    Styra fram är bra om du tex går i terräng eller snö/sand. De stora klarar hinder och modd bättre än de små.
    Bee:et borde åxå ha stora terränghjul att sätta på i fram...
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2010-10-11 12:51:58 följande:
    Bee:et borde åxå ha stora terränghjul att sätta på i fram...
    Fast det är klart, då skulle den väl bli väldigt svårstyrd kom jag på...
  • bohusbebis
    lolo21 skrev 2010-10-12 09:55:30 följande:
    Kan ni övertyga mej om att jag _inte_ behöver ett bee? Jag har ju en cam, en brio race och snart en babytravel syskonvagn.. men bee är ju så sööt:) Ni kan väl säga att det är en ganska dålig, skranglig historia till vagn Flört så jag kan sluta spana...
    Sorry, we löööööööv vår Bee+. Se den som en "paraplyvagn" så har du liksom täckt upp alla behov... Funkar utmärkt med buggans ståbräda åxå (gissar att det gäller 2 barn)... Och som paraply/kompaktvagn är den genial med jättebra sittdel (finns ingen som klår den). Oerhört smidig att resa med etc etc... Hjälpte det?
  • bohusbebis

(talar tyst om att de små hjulen inte är idealiska för grusvägar/terräng eller kanske inte heller för snö....)

• bohusbebis
    Liten Mjau skrev 2010-10-12 20:17:45 följande:
    Fick veta idag att vi ska barn igen och mina tankar gick direkt till att jag ska få använda min bugga till en bebis till. Det finns många roliga delar i att veta att man ska få fler barn
    GRATTIS!!! Dubbelt grattis
  • bohusbebis
    Stargirl skrev 2010-10-13 11:07:15 följande:
    Det är för att man inte får skicka Bugaboo varor "over seas" så du letar förgäves....
    Går det inte att köpa via t.ex ebay. Men då tillkommer väl "tax" ? Har ingen erfarenhet dock...
  • bohusbebis
    AnPa skrev 2010-10-17 12:11:30 följande:
    Var det inte ett väldigt bra pris på den här? Vet att det var några stycken här inne som hade en bee+ och ville ha en billig vagn över vintern. Såg denna annons idag och tänkte på er. Bohusbebis bl.a va? www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_1500_kr... OBS OBS det är INTE min annons!
    Åh ja, skulle nog kunnat tänka mig en sliten med för det priset. MEN har ingen i sthlm som kan shoppa åt mig just nu... Dessutom såg jag det först nu och gissar att den inte finns kvar.... Men TACK ändå!!!
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2010-10-17 16:08:37 följande:
    Åh ja, skulle nog kunnat tänka mig en sliten med för det priset. MEN har ingen i sthlm som kan shoppa åt mig just nu... Dessutom såg jag det först nu och gissar att den inte finns kvar.... Men TACK ändå!!!
    Har inget jättebehov av bugga i vinter förresten, köpte en oförskämt billig Mountain Terrain som passar våra behov i vinter. Tror jag. Men drömma kan man ju....
  • bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2010-10-20 18:56:13 följande:
    Här är annonsen för jobbet på Bugaboo:

www.stepstone.se/jobb--account-manager-Gotebo...

Faktum är att det är ett jobb som jag egentligen är kvalificerad att söka . Jag som just sadlat om och börjat en ny högskoleutbildning *överväger att hoppa av*
    Du fixar väl bra kompispriser sen va.... Flört
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21