Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Bugaboo-tråd nr 21

Senap skrev 2010-09-27 13:54:12 följande:
    Jag har vinterpimpat min Bee!
    Röda ADO(RED)-sufflett och röd åkpåse. Jag är fortfarande kär i ADO(RED)-sufflan. Hjärta
    Hur skiljer sig Ado-red:en mot en "vanlig" röd i färgen?
  • bohusbebis
    Senap skrev 2010-09-27 13:54:12 följande:
    Jag har vinterpimpat min Bee!
    Röda ADO(RED)-sufflett och röd åkpåse. Jag är fortfarande kär i ADO(RED)-sufflan. Hjärta
    Tänkte "höstpimpa" vår med en tradera-gul suffla, väntar bara på den nu.... Gult e fint! Retar mig på att symaskinen pajjat och jag inte har nån matchande sittdyna... Ännu... Fast nu är det ju mer åkpåse som gäller, och då blir man ju sugen på den där giraffen som Sjukhusmamma har... *iiiiiiiih, fast i Bugaboo vill ha massa varianter-träsket !!!!!*
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-27 16:39:01 följande:

För så där jätte snyggt blev de ju inte att köra Lodgern ihop med den gula Obestämd
    BLÅTT! Sååå snygg den där kornblå... Å går inte den grå lodgern mot blått lite...?
    Men blått och giraff är ju inte så snyggt ihop så du kan med gott samvete överlåta den till mig. Giraffen, alltså Flört
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2010-09-27 16:43:31 följande:
    BLÅTT! Sååå snygg den där kornblå... Å går inte den grå lodgern mot blått lite...?
    Men blått och giraff är ju inte så snyggt ihop så du kan med gott samvete överlåta den till mig. Giraffen, alltså Flört
    Fast å andra sidan så är ju svart sufflett snyggt till giraffen..... Hmmmm. Lite trist i övrigt med svartsvart.... Det är ju färgklickarna till  suffletter som liksom gör Bee:et...
  • bohusbebis
    straw2008 skrev 2010-09-27 21:35:47 följande:
    Tror ni det finns någon som vill byta beige sitttg till bee+ mot ett svart? Alltså är det en omöjlig affär? Vill så gärna köpa en jag har fått på kroken men vill ha svart sits istället för den beiga som nu sitter i vagnen..... Någon som vet vad en ny mjukdel kostar annars??
    http://www.bugababy.se/bee-reservdelar/43-bee-sittdelstyg.html

ca 600....
  • bohusbebis

Jippiee! Eller...Snöade ju in på en röd microfleece-filt och lyckades beställa en (blev visserligen svart istället) via ebay (inte billigt men är behovet stort så...) MEN det blev dubbelt så bra... Idag fick jag 2 st filtar... (och beloppet drogs 2 ggr upptäckte jag nu) Såååå kallt hoppas jag inte att det blir. Men filten var fin, himla fin faktiskt, och ett bra komplement till den lite tunna åkpåsen. Nån som fryser så pm:a gärna...

• bohusbebis
    Insomnie skrev 2010-10-01 14:34:16 följande:
    Ja, man kanske ska ge det ett försök att sälja den. Det är ju inget fel på vagnens funktion bara jag som är lite fåfäng
    Fast om övriga delar är fina och du kanske kan få en liten slant för det ful-defekta chassit ?? Räkna ut vad du tror mellanskillnaden skulle bli på helnytt och vad du kan få för din vagn - överskrider det 2000 så skulle jag köpa nytt, annars skulle jag nog ändå satsa på bara nytt chassi... (förklarade jag rörigt? ) Du verkar ju nöjd i övrig, eller? Går det inte att fixa det som blivit defekt?
  • bohusbebis
    Vacker Utsikt skrev 2010-10-03 21:19:28 följande:
    Dagens ilandsproblem.. Kan inte bestämma mig vilken färg på åkpåsen jag ska välja till min helröda Cam.. Nån som vill va smakråd? Just nu lutar det åt brun.. eller svart.... eller röd..
    Svart å rött är ju så grymt snyggt ihop. Brunt å rött tycker jag personligen blir lite trist. Rött/rött? nä, det behöver brytas av. Gul??
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2010-10-04 10:38:25 följande:
    nää du har inte dromt rena blir dom glöm inte att smörja bara
    ???????? Varför????
    Kan väl inte vara så svårt att bara tvätta av med en svamp å lite rengöringsmedel/tvål/diskmedel etc för hand????
    Skulle det vara bättre i diskmaskin??? Usch om man råkat köra över en hundblajja.....
  • bohusbebis
    BeeWee skrev 2010-10-07 08:40:21 följande:
    Jepp. Jag slantade upp 800 spänn för en transportväska på blocket. Visserligen med hjul.. Hade inte tid att vänta :D
    Tyckte vi fyndade när vi köpte en sprillans ny m hjul till Bee (funkar även Bee+) för drygt 750 inkl frakt - efter tips i tråden att en butik sålde ut!! Men det var ngr mån sen...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21