• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Sweetheartno1

Den 1 Juni har Barnbutiken på Gamla brogatan 26 förhandsvisning på Donkeyn mellan 09:00-11:00 .
    Föranmälan krävs och det gör man  i någon av deras butiker senast på lördag ! (28 Maj)

• LauraLee

Nån som vet vart man kan köpa sittdyna till bee+ ?...inte de som hör till utan en med något fint tyg med mönstersom passar ihop med den rosa sufltten?..lr om nån vet vart man kan hitta mönster och sy själv.

Molly, född 29/7-09 mollys-mamma.blogspot.com/
  • imaj
    Lille Mammsen skrev 2011-05-19 00:05:11 följande:
    Vilka modeller passade det gamla Bugaboo parasollet till (med fast fäste) ??
    Cameleon, Frog och Gecko på olika ställen på vagnen.
  • thisissarah
    LauraLee skrev 2011-05-19 11:53:07 följande:

Nån som vet vart man kan köpa sittdyna till bee+ ?...inte de som hör till utan en med något fint tyg med mönstersom passar ihop med den rosa sufltten?..lr om nån vet vart man kan hitta mönster och sy själv.

Jag såg en fin med rosa molntyg på tradera.
  • LauraLee
    thisissarah skrev 2011-05-19 12:06:21 följande:
    Jag såg en fin med rosa molntyg på tradera.
    tack för tipset! Har sett den...men känns som det blir för mkt rosa...även om jag nu gillar rosa
  • bohusbebis
    LauraLee skrev 2011-05-19 11:53:07 följande:

Busenkelt att göra sitt eget mönster, ta ett gammalt lakan eller nåt och lägg över sittdelen och skissa upp utifrån den. Roligast att göra "sitt" egen mönster tycker jag. Sydde nyss klart denna (kanske lite inspiration?) Rosa kantband och rosa fleece på baksidan (men till rosa sufflett kanske det blir för mycket, gäller att färgerna inte skär sig åxå)

• LauraLee
    bohusbebis skrev 2011-05-19 13:18:16 följande:
    Busenkelt att göra sitt eget mönster, ta ett gammalt lakan eller nåt och lägg över sittdelen och skissa upp utifrån den. Roligast att göra "sitt" egen mönster tycker jag. Sydde nyss klart denna (kanske lite inspiration?) Rosa kantband och rosa fleece på baksidan (men till rosa sufflett kanske det blir för mycket, gäller att färgerna inte skär sig åxå)

Vad snyggt!! Tack för tipset..
  • Galia
    LHUF skrev 2011-05-18 09:38:37 följande:
    köpte ju en solsufflett efter tips härifrån men den var inte så bra kan jag säga nu efter använt den ett tag.. 
    vad fungerade inte så bra med den?
  • MissR

Hur är det svarta schassit till Cam? Blir det väldigt lätt repor eller märke i färgen?