• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • mammageno

Men hade hon kartong? Då låter det dyrt jag köpte!?:-O ja korkat! En kartong och det kostade 49 eller dåså blev det dyrt i onödan

• Fröken Småland

Ett toppset i kartong väger mellan 1200 och 1300 gram och kostar 84 kronor att skicka med Posten. Om man däremot skickar det som paket kostar det 150 kr, men då är man inte särskilt smart enligt min mening. Bättre att skicka det rekommenderat om man vill ha en spårbar försändelse, då skulle det kostat 122 kr. Allra bäst med Schenker, kostar bara dryga femtiolappen. Jag fattar inte att folk betalar onödigt mycket pengar för samma sak

Ellabay, hade jag varit som du så hade jag låtit säljaren stå för halva frakten. Märkligt också att ni inte gjorde upp detaljerna innan hon skickade?

• Ellabay

Hon har inte skickat än. Verkar vara nåt företag då de reade ut vissa topsett för halva priset. Jag ska skicka ett mail till henne om vad ni sagt annars skiter jag i det. :) då får de va!

• Fröken Småland
    Ellabay skrev 2011-05-20 19:23:24 följande:
    Hon har inte skickat än. Verkar vara nåt företag då de reade ut vissa topsett för halva priset. Jag ska skicka ett mail till henne om vad ni sagt annars skiter jag i det. :) då får de va!
    Ja, det låter inte klokt. Men Landskrona sa du va? Undrar om inte det är den privatpersonen som köpte Toddlers konkurslager? *funderar* Kan du länka annonsen?
  • tvåbarnsmammavillkanske haentill

Har bestämt mig för att försöka köpa Donkey från Engand. Hur är det med sufletter, mugghållare och åkpåsar, funkar något från cam?

• Naimisen

Camens liggdel måste ju vara super stor. Testade att lägga min son, som nästan är 14 månader, i den och han låg som en prins.
    Trodde han skulle vara alldeles för stor.

• Lindadjo
    Naimisen skrev 2011-05-20 20:49:55 följande:
    Camens liggdel måste ju vara super stor. Testade att lägga min son, som nästan är 14 månader, i den och han låg som en prins.
    Trodde han skulle vara alldeles för stor.
    Min äldsta son ville provligga blivande bebisens frog, och fick det, mot att jag fick lägga i honom (jag ville inte ha honom klättrande på vagnen). Har är 7 år Benen fick han ju så klart dra ihop, men han kunde ligga där, och tyckte det var jättemysigt under suffletten. Hahaha!
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Sweetheartno1

Fick precis ett mail från Barnbutiken om att dom kommer ha FLYTTREA från Heron City !!!
    Smygstart imorgon ! 
    25/5 -20%  
    26/5 - 30%
    27/5 - 40%
    28/5 . 50%
    29/5 - 70%