• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Dunderklumpen
    zasata skrev 2011-06-08 10:47:32 följande:
    Den är grym!

INGEN Som vet hur cam suflett sitter på gecko? 
    Den slakar lite grann, inget som stör enligt mig (nu har jag inte en själv men har sett på bl.a. Mammsens Gecko bild)

Jag har kontakt med typ 3 företag som alla kan ta in Gecko suffletter (under förutsättning att Bugaboo ff har dem kvar)
    Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen
    Dunderklumpen skrev 2011-06-08 11:00:39 följande:
    Den slakar lite grann, inget som stör enligt mig (nu har jag inte en själv men har sett på bl.a. Mammsens Gecko bild)

Jag har kontakt med typ 3 företag som alla kan ta in Gecko suffletter (under förutsättning att Bugaboo ff har dem kvar)
    Familjetorget mailade nyss med de sorgliga nyheterna om att Gecko suffletterna är slut hos Bugaboo.

Vet inte hur troligt det är att de andra jag frågat återkommer med samma svar men jag hoppas inte det.
    Julia 2010-08-08
  • Fröken Småland
    Leende skrev 2011-06-08 09:50:27 följande:
    Hej på er!

Kul att läsa och få tips i denna tråden.. Väntar hem min första Bugaboo cam vagn i denim och det skulle vara jättekul om jag fick bli medlem i eran bildtråd och få inspirationSkrattande 

*har ansökt om medlemskap nu*  
    Och jag har godkänt dig för lääääänge sen Välkommen hit!
  • Dunderklumpen

Fråga ang. bildtråden

Är det OK om jag skapar en mapp avsedd för endast bilder på Bugaboo Gecko? Tänkte att det underlättar när andra letar efter bilder på en specifik vagn istället för att bläddra igenom x antal sidor i forumsdelen?

Julia 2010-08-08
  • passau
    zasata skrev 2011-06-08 11:08:51 följande:
    men det såg ju helt okej ut! Men ör det suflettbågar man byter då?
    har ett par extra!
  • bohusbebis
    jobbel skrev 2011-06-08 09:36:10 följande:
    är det någon här som har tips på någon liten väska/hållare att ha på handtaget som man kan lägga ner nycklar och mobil i? Typ en sådan här: www.amvina.se/sunshinekids/buggybuddy.aspx men som sitter lite bättre på en Bee?

Men den där sitter KANON på Bee+ !!!! har nån bild på det.... nånstans....

• LHUF

Någon som vet om organizer väskan finns i fysisk butik? Skulle vilja klämma på den innan jag ev köper den.