• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • annat82

OsynligtSmåkryp: de brukar vara riktigt snabba men verkar inte så nu eller om de har mycket att göra. Väntar också på en beställning från dem, sen den 3/6 och inte fått mer info än att det är skickat

• magicadespell

Min frogga är frambromsad, och jag vill byta ut framhjulen. Men det verkar bara gå få tag på obromsade framhjul...då har jag ju ingen broms? Hur lösa detta smidigt?

• annat82

Magicadespell: då kan det vara svårare. Då är den väl lite äldre. Kan vara någon här som har bättre koll än jag

• Dunderklumpen
    zasata skrev 2011-06-09 09:53:18 följande:
    Okej. Nu har jag en frog suflett som skall på min Gecko, vilken suflett pinnar använder jag då? Geckos egna eller cam?!? eller måste man ha frog? hur får jag tag i det i så fall?
    Har du ens prövat med dina egna?
    Julia 2010-08-08
  • Fröken Småland
    magicadespell skrev 2011-06-09 09:47:22 följande:
    Min frogga är frambromsad, och jag vill byta ut framhjulen. Men det verkar bara gå få tag på obromsade framhjul...då har jag ju ingen broms? Hur lösa detta smidigt?
    Tyvärr... Då har du ingen broms
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2011-06-09 09:53:18 följande:
    Okej. Nu har jag en frog suflett som skall på min Gecko, vilken suflett pinnar använder jag då? Geckos egna eller cam?!? eller måste man ha frog? hur får jag tag i det i så fall?
    Du skall använda Cameleonpinnar och behålla dina Gecko-fästen. Frog skall inte blandas in alls

P.s. Inga fler inlägg i bildtråden *varnar strängt* Vill du ha svar på frågor så fråga här. Jag har tyvärr inte svaret på din fråga för övrigt, men kanske någon annan har?
  • AnPa

Jag får "här visar vi upp våra Buggor" i fettext under favoriter när någon lagt upp en ny bild. Vi skapade gruppen för att det var en massa snack i förra bildtråden och om man då snackar i gruppen så åker man ut. En varning till ALLA, inget snack i bildtråden! Vänligen respektera detta (eller bli avstängd).

• jobbel
    Fröken Småland skrev 2011-06-09 09:30:30 följande:
    Klart du får, välkommen!
    Tack!