Arlene86 skrev 2012-03-23 11:57:11 följande:
Fungerar dessa draperier lika bra på Bee+? Vi kommer nämligen nog använda den mer än camen i sommar...
Funkar utmärkt på Bee+! Av mina hittills 14 vagnar är det ingen vagn som det inte har funkat att ha barnvagnsdraperi på!
carooo skrev 2012-03-23 17:14:25 följande:
Nu behöver jag råd och hjälp! Har en CAM som vi köpt på nätet från pramworld england. Min bumper gick sönder ( den vita rryckknappen pajade) och vi reklamerade den. Passade också på att reklamera liggdelslocket eftersom dragkedjan " hoppar över" ett jack på ett par ställen. Fick en helt ny bumper och nytt lock, men dragkedjan gör det samma med nya locket så det måste vara dragkedjan på själva basen som krånglar - så nu ska vi reklamera det i stället. Men nu till mitt "problem"... Vi fick hem den nya bumpern och liggdelslocket med bud från ups i förrgår, sen idag kom ett till bugaboopaket med ups! Jaha? Och där var ett helt nytt chassi? Lite förvånad jag blev eftersom jag inte reklamerat chassit.... Vad gör jag nu (lite samvetsfråga nu...) ska vi säga detta till pramworld, eller hålla tyst och "tacka och ta emot"' behålla det utfall vårat går sönder, sälja det ( vad får man för ett nytt chassi?) Vi plockade ut vår vagn i oktober och använd sen januari 2012 så vår är ju rätt ny och har mkt kvar på garantin... Vad skulle ni göra?
Jag skulle sagt till. Det tror jag att ni tjänar på. De kommer till slut upptäcka att det skickats fel och hamnar hos er istället för det den skulle till, ni vinner på att förekomma det och själva berätta att det måste blivit något missförstånd!